1
Enquiry period
with 06.05.2020 15:40
to 18.05.2020 12:00
2
Bidding period
with 18.05.2020 12:00
to 29.05.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 84 347 500 MDL
Period of clarifications: 6 May 2020, 15:40 - 18 May 2020, 12:00
Submission of proposals: 18 May 2020, 12:00 - 29 May 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
6 May 2020, 15:40
Estimated value (without VAT)
84 347 500 MDL
Achizitii.md ID
21022555
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
15 Jun 2020 03:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reabilitare a drumului R31 R30-Tudora-Palanca - frontiera cu Ucraina, km 0+000 – 11+000 CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE R31 Tudora-Palanca
Bidding Documents
DUAE
6.05.20 15:40
documente licitatie lucrări R31 Tudora-Palanca actualizat
Bidding Documents
Documente de licitație
6.05.20 15:40
Tudora-Palanca sistem rutier modificari (1)
Technical Specifications
Memoriu tehnic
6.05.20 15:40
Anunt de participare lucrari R31 Tudora-Palanca actualizat
Bidding Documents
Anunț de participare
6.05.20 15:40

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S.A. LUSMECON

Normalized price: 94 274 834,31 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1588768193935 din 04.06.2020, ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1588768193935 din 29.05.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de reabilitare a drumului R31 R30-Tudora-Palanca - frontiera cu Ucraina, km 0+000 – 11+000, vă comunicăm următoarele: Procedura de achiziții este repetată din considerente că licitația publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1585544520340 din 04.05.2020 a fost anulată, din motiv că numărul de ofertanți care întrunesc cerințele de calificare și selecție a fost mai mic decît numărul minim prevăzut pentru această perioadă. Operatorul economic calificat a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic calificat a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.A.,,Lusmecon,, în asociere cu S.R.L.,,Dromas-Cons,, în sumă de 94 274 834,31 (nouăzeci și patru milioane două sute șaptezeci și patru mii opt sute treizeci și patru lei, 31 bani) fără TVA și 113 129 801,17 (una sută treisprezece milioane una sută douăzeci și nouă mii opt sute unu lei, 17 bani) inclusiv TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications