1
Enquiry period
with 24.04.2020 16:52
to 05.05.2020 00:00
2
Bidding period
with 05.05.2020 00:00
to 18.05.2020 13:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 10 206 620 MDL
Period of clarifications: 24 Apr 2020, 16:52 - 5 May 2020, 0:00
Submission of proposals: 5 May 2020, 0:00 - 18 May 2020, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Extinderea complexului de studii al Universității de Stat Alecu Russo din Bălți, tranșa III, pentru necesitățile Centrului de Inovare și Transfer Tehnologic din str. Alexandr Pușkin nr. 36-40, mun. Bălți, blocul nr. 4 și nr. 5 (etapa finanțată din FNDR) în cadrul proiectului Crearea în municipiul Bălţi a Centrului de inovare si transfer tehnologic din regiunea de dezvoltare Nord
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
The contact person
Full name
Gudumac Denis
Contact phone
+37323129682
Purchase data
Date created
24 Apr 2020, 16:30
Date modified
4 May 2020, 11:21
Estimated value (without VAT)
10 206 620 MDL
Achizitii.md ID
21022284
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Contract period
1 Jul 2020 16:34 - 30 Dec 2025 16:34
List of positions
1)
Title
Extinderea complexului de studii al Universității de Stat Alecu Russo din Bălți, tranșa III, pentru necesitățile Centrului de Inovare și Transfer Tehnologic din str. Alexandr Pușkin nr. 36-40, mun. Bălți, blocul nr. 4 și nr. 5 (etapa finanțată din FNDR) în cadrul proiectului Crearea în municipiul Bălţi a Centrului de inovare si transfer tehnologic din regiunea de dezvoltare Nord CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_lucrari lp citt usarb 2020.doc
Bidding Documents
DUAE word, caietul de sarcini și alte detalii sunt plasate în documentele lotului
24.04.20 16:52
doc standard citt usarb 2020 web version.pdf doc standard citt usarb 2020 web version.pdf
Bidding Documents
documentația standard pdf, caietul de sarcini și alte detalii sunt plasate în documentele lotului
24.04.20 16:52
duae lp citt usarb 2020.pdf duae lp citt usarb 2020.pdf
Bidding Documents
DUAE pdf, caietul de sarcini și alte detalii sunt plasate în documentele lotului
24.04.20 16:52
doc standard citt usarb 2020.doc
Bidding Documents
documentația standard word, caietul de sarcini și alte detalii sunt plasate în documentele lotului
24.04.20 16:52
anunt de participare citt usarb 2020.doc
tenderNotice
invitația de participare word, caietul de sarcini și alte detalii sunt plasate în documentele lotului
24.04.20 16:52
anunt de participare citt usarb 2020.pdf anunt de participare citt usarb 2020.pdf
tenderNotice
invitația de participare pdf, caietul de sarcini și alte detalii sunt plasate în documentele lotului
24.04.20 16:52
Lot documents
ankere detalii din proiect(1).pdf
detalii din proiect despre ankere
24.04.20 16:52
usi detalii din proiect(1).pdf
detalii din proiect despre uși
24.04.20 16:52
14450 forma 5 fara preturi.pdf
forma F5 din proiect fără prețuri
24.04.20 16:52
explicatie proiectant referitor de ankere(1).jpg
explicație proiectant referitor de ankere
24.04.20 16:52
cait de sarcini rescanat la 31.12.2019 web version.pdf
caietul de sarcini
24.04.20 16:52
raport de verificare proiect tehnic citt usarb repetat(1)(1).pdf
raport de verificare a proiectului tehnic
24.04.20 16:52

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

VERILARPROIECT

Normalized price: 7 202 380,83 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Constructorul SA

Normalized price: 7 723 025,86 MDL
Status: Winner
Reason: grupul de lucru a desemnat câștigătoare cea mai ieftină ofertă corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține Constructorul SA în valoare de 7723025,86 MDL fără TVA, 9267631,03 MDL cu TVA, perioada de execuție 10 luni, cea de garanție 5 ani. Ofertă respinsă: VERILARPROIECT Motivul: Multiple abateri de la caietul de sarcini în oferta tehnică. Oferta este respinsă în temeiul pct. 102 Hotărârea Guvernului Nr. 669/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, pct. 39.5, 41.3 din documentația standard pentru realizarea achizițiilor de lucrări (ordinul Ministerului Finanțelor Nr. 176/2018) detalii despre respingerea ofertei SA Verilarproiect sunt în anunțul de atribuire: fișierul camscanner 06-03-2020 15.34.42.pdf
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Anagrama-Grup

Normalized price: 8 482 532,85 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications