1
Enquiry period
with 24.04.2020 14:54
to 04.05.2020 10:00
2
Bidding period
with 04.05.2020 10:00
to 14.05.2020 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 902 210,25 MDL
Period of clarifications: 24 Apr 2020, 14:54 - 4 May 2020, 10:00
Submission of proposals: 4 May 2020, 10:00 - 14 May 2020, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru reconstrucția sistemelor edilitare interioare a obiectivelor Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI, mun. Chișinău str. Sf. Vineri, 7

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
The contact person
Full name
GHELAN DUMITRU
Contact phone
079414186
Purchase data
Date created
24 Apr 2020, 14:54
Date modified
27 Apr 2020, 16:35
Achizitii.md ID
21022276
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
27 Apr 2020, 16:35
Question's name:
Suprafata
Question:
Indicati va rog suprafata cladirilor si in cite etaje sunt
Answer (29 Apr 2020, 09:26):
Blocul A (Caminul) – 5 etaje + subsol, (5663,0 m2); Blocul V – 3 etaje + subsol, (2545,5 m2); Blocul G – 2 etaje + subsol, (1262,3 m2); Blocul D – 1 etaj + subsol (1787,1 m2); Blocul B– 3 etaje + subsol, (2509,5 m2).
Date:
28 Apr 2020, 14:09
Question's name:
Numarul locurilor in cazarma-camin
Question:
Indicati numarul locurilor in cazarma-camin
Answer (29 Apr 2020, 09:27):
Capacitatea caminului este de 500 locuri.
Date:
2 May 2020, 12:04
Question's name:
Neclaritati cu privire la structura de descriere a criteriilor
Question:
In baza tabelului la p.12 de desctiere a criteriilor din anuntul de participare, pozitia 4, Informații generale despre ofertant se prezinta conform formularului F3.3. Dar in DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de servicii, formularul F3.3 rperezinta Garanţie de bună execuţie. Inrebare: In baza carui formular de prezentat Informații generale despre ofertant?
Answer (3 May 2020, 16:47):
Buna ziua, Informatiile generale despre ofertant vor fi mentionate in formularul DUAE, partea II.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.