1
Enquiry period
with 10.04.2020 20:56
to 08.05.2020 18:39
2
Bidding period
with 08.05.2020 18:39
to 15.05.2020 18:39
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 417 383,76 MDL
Period of clarifications: 10 Apr 2020, 20:56 - 8 May 2020, 18:39
Submission of proposals: 8 May 2020, 18:39 - 15 May 2020, 18:39

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea lucrărilor de reparație a acoperișului Școlii Primare nr. 101 din com. Băcioi, s. Băcioi

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
The contact person
Full name
Ilie Leahu
Contact phone
022381255 022383525
Purchase data
Date created
10 Apr 2020, 20:56
Date modified
4 May 2020, 21:34
Achizitii.md ID
21022040
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
10.04.20 20:56
duae (1) scoala primara.doc
Bidding Documents
10.04.20 20:59
acoperis bacioi caiet.doc
Bidding Documents
15.04.20 18:39
anunț pdf.pdf anunț pdf.pdf
Bidding Documents
20.04.20 17:25
doc standart scoala primara.doc
Bidding Documents
20.04.20 17:25
Date:
12 Apr 2020, 19:36
Question's name:
нормы поз. 5
Question:
Просим представить информацию какая норма расхода леса для устройства обрешетки. позиция номер 5 - CE30A
Answer (14 Apr 2020, 09:29):
Norma constituie 0.07
Date:
14 Apr 2020, 11:10
Question's name:
Criterii și cerințe de calificare
Question:
Reieșind din faptul că, metoda de resurse pentru calculul devizelor de cheltuieli aferent lucrărilor de construcții a fost implementată în Republica Moldova prin Hotărârea Guvernului nr. 1570 din 09.12.2002 cu privire la măsurile urgente de trecere la noua bază normativă de deviz în construcţii, totodată această metodă este reglementată și pe larg descrisă în documentele normative CPL.01.01-2012 și NCML.01.01-2012, și nici unul din actele normative menționate nu face referire expres la obligativitatea utilizării în acest sens doar a programului Wincmeta, în măsura în care, în Republica Moldova există și alte programe de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, rugăm respectuos să ne oferiți următoarele clarificări: - ce se are în vedere prin cerința de la pct. 4 din Criterii și cerințe de calificare „În conformitate cu metoda de resurse Winsmeta 2000”?, Solicitarea respectivă apare a fi necesară de clarificat, reieșind din faptul că metoda de resurse este reglementată în Republica Moldova de actele normative menționate supra și nu de către programul (softul) Wincmeta 2000, care este proprietatea unui operator economic privat și nu are statut de act normativ în sensul Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative; - dacă intenționați cumva să respingeți o ofertă care a fost întocmită în conformitate cu actele normative menționate supra, doar că în alt program de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, decât numitul soft Winsmeta 2000?
Answer (14 Apr 2020, 14:05):
1. Grupul de lucru creat pentru organizarea licitației este în drept, în conformitate cu legea 131/2015, să stabilească cerințele, condițiile înaintate operatorilor economici, precum și forma, modalitatea prezentării acestora. În legătură cu aceasta, considerăm argumentată solicitarea noastră de a prezenta informația în forma respectivă. Devizul de cheltuieli o fost elaborat în baza proiectului și a fost verificat de către Întreprinderea de Stat Serviciul de Stat pentru verificarea și expertizarea proiectelor și construcțiilor în formatul WinCmeta. Respectiv si ofertele vor fi prezentate în formatul respectiv.
Date:
14 Apr 2020, 14:06
Question's name:
Criterii și cerințe de calificare
Question:
Ne adresăm către Grupul de Lucru!!! Solicităm respectuos să fie excluse din lista documentelor obligatorii, prezentarea certificatelor ISO9001 și 14001, s-au să fie indicat nu obligatoriu, dar se recomandă;. Totodată solicităm să fie organizată ședința grupului de lucru, cu subiectul descris de a exclude sau nu din lista documentelor obligatorii prezentarea certificatelor ISO solocitate. In cazul refuzului, îndemn să participe la procedură toți Agenții Economici interesați, care chiar nu dețin aceste certificate inutile, iar ulterior dacă vom fi descalificați să ne adresăm către Consiliul Concurenței și CNA, pentru a vedea cît de corectă a fost decizia Grupului de Lucru, și care companie a fost favorizată.
Answer (14 Apr 2020, 19:42):
Conform Legii 131/2015, grupul de lucru elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică. Grupul de lucru a elaborat cerințele față de ofertanți, calitatea materialelor și lucrărilor, astfel încât sa ne asigurăm că vom procura lucrări de o calitate înalta la un preț mic. Toate cerințele sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Certificatele ISO 9001 si ISO 14001 sunt acte internațional recunoscute, care atestă un nivel înalt de prestare a serviciilor, nivel pe care ni-l dorim noi. Declarând “acte inutile” asemenea documente, constatam lipsa de respect față de instituții și acte internațional recunoscute precum și valorile europene acceptate de noi. Asemenea acte nu sunt exclusive și se eliberează oricarui agent economic care face dovada calității lucrărilor de un anumit nivel. De aceea nu considerăm a avantaja un anumit OE. AC nu poarta raspunderea pentru faptul ca dvs nu recunoasteți asemenea acte, nu ați optat pentru a le detine, sau nu reusiti sa le obtineti pe parcursul derularii licitatiei. De aceea am rugamintea să aveți respect fata de instituțiile ce eliberează asemenea acte, față de acte si față de grupul de lucru care a solicitat asemenea condiții. Condamnăm intimidările și învinuirile dvs, și vă îndemnăm în cazul în care considerați că ați fost lezat în vreun drept, să depuneți o contestație în conformitate cu Legea 131/2015. În cazul constatării de către ANSC a careva încălcări, le vom remedia imediat.
Date:
15 Apr 2020, 10:00
Question's name:
documentatia
Question:
Garantia de buna executie in marime de 10% poate fi primita si ca retineri succesive din platile lunare acumulate pe un cont special ?
Answer (15 Apr 2020, 10:12):
Da, se permite
Date:
15 Apr 2020, 10:27
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Noi incelegem ca d-stra aveti respect de institutiile ce elibereaza aceste acte,facind biznes pe spatele nostru (documentele acestea au un cost anormal).D-stra in loc sa aveti respect si de agentii economici autohtoni,ii favorizati nu stim pe cine.
Answer (15 Apr 2020, 23:45):
Cred că răspuns la această„ clarificare” a fost deja oferit.
Date:
15 Apr 2020, 13:08
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! Va rugam sa incarcati pe platforma caietul de sarcini si in format word. Multumim
Answer (15 Apr 2020, 18:40):
Executat!
Date:
15 Apr 2020, 16:30
Question's name:
Poz.5
Question:
Mai sus ati scris ca norma la scinduri de rasinoase este de 0.07 m3/m2 dar mai jos avema tratamentul ignifug de 19.79 m3 numai.
Answer (16 Apr 2020, 15:26):
Devierea poate rezulta și din alte lucrări, oricum norma este de 0.07
Date:
16 Apr 2020, 13:53
Question's name:
documente de calificare
Question:
Buna ziua!Solicitam respectuos grupului de lucru al Primariei Bacioi de a revedea cerintele in legatura cu solicitarea certificatele ISO 9001 si ISO 14001 . In situatia care suntem la moment (pandemie la nivel mondial) d-ra solicitati de la agenti economici acte care nu sunt necesare pentru calitatea in constructie (este un interes pu dra !!!!) si asa agentii economici la moment se confrunta cu un sir de probleme la procurari materiale , achitari salarii dar aceste certificate care costa o suma enorma???? .Va interesati citi agenti economici din constructie au acest cerificate din Republica Moldova????
Answer (16 Apr 2020, 15:28):
La moment, inclusiv acest aspect constituie obiectul unei contestații la ANSC.
Date:
16 Apr 2020, 13:58
Question's name:
clarificare deviz
Question:
Solicitam caietul de sarcini sa fie aprobat nu numai de Dul Primar dar si de devizier cu stampila si semnatura asa cum prevede Legea in constructie RM
Answer (16 Apr 2020, 15:33):
Vă asigurăm că documentația de deviz a AC este întocmită și verificată în corespundere cu legislația în vigoare, iar faptul pe care îl invocați nu constituie un impediment la participarea DVS la concursul respectiv.
Date:
16 Apr 2020, 15:34
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua! La pozitia nr 5 CE30A norma pentru scinduri de rasinoase sigur este 0.07? mai real ar fi 0.007 verificati varug? cu norma 0.07 se primeste 184 m3 ceva care este ireal pentru asa acoperis. Multumesc!
Answer (17 Apr 2020, 12:29):
Aveți dreptate, corect este 0.007.
Date:
16 Apr 2020, 15:42
Question's name:
documente
Question:
de ce dar nu suspendati procedura???
Answer (17 Apr 2020, 11:53):
Procedura se suspendă conform deciziei ANSC.
Date:
16 Apr 2020, 20:08
Question's name:
Certificatul ISO
Question:
Buna ziua.Considerati ca acest certificat ISO 9001 si ISO 14001 o sa va garanteze calitate si garantie? Calitatea o face doar organizatorul si lucratorii. Eu am acest certificat, dar nu cu el va demonstrez calitatea! Sunt deacord sa nu particip la licitatii impreuna cu toti agentii si atunci sa vedem ce certificate o sa mai fie necesare pentru a face lucrarile. Aceste certificate se fac doar cu bani, deci nu da dovada de calitate.
Answer (17 Apr 2020, 11:54):
Nu doar aceste certificate, dar inclusiv și ele.
Lucrări de reparație a acoperișului Școlii Primare nr. 101 din com. Băcioi, s. Băcioi
Date:
21 Apr 2020, 11:36
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Indicati va rog norma de consum, sau volumul de asterialala la pz. 5
Answer (23 Apr 2020, 15:51):
0.007
Date:
21 Apr 2020, 13:41
Question's name:
De ce nu modificati statutul procedurii in „Suspendat”?
Question:
Buna ziua, Dacă procedura este suspendată de către ANSC, de ce nu modificati și statutul corespunzator?
Answer (21 Apr 2020, 15:19):
Buna ziua ! Sistemul nu ne oferă această posibilitate. Dupa cum vedeți, noi am prelungit perioada de clarificare.
Date:
27 Apr 2020, 13:26
Question's name:
documente de calificare
Question:
Buna ziua! Va rugam sa explicati cum sa prezentam mai multe certificate anexa la documente daca nu lucreaza bugetarii pina la data de 04.04.2020 (exemplu certificat Fisc se elibereaza in 3 zile de la depunerea cererii )
Answer (28 Apr 2020, 12:21):
Buna ziua, termenul limită de depunere a ofertelor este 08.05.2020, bugetarii revin la serviciu pe 04.05.2020, respectiv DVS reușiți să obțineți actele necesare.
Date:
1 May 2020, 09:12
Question's name:
documente de calificare
Question:
In documentele pu oferta este FORMULARUL F3.4 GRAFIC DE EXECUTARE A DOCUMENTAȚIEI DE PROIECT (dar proiectul unde este anexat?) si mai este FORMULARUL F3.3 GRAFIC DE EXECUTARE A LUCRĂRILOR (acesta se face dupa deviz) . Va rugam sa ne explicati care din aceste formulare sa anexam daca nu este proiectul?
Answer (1 May 2020, 12:30):
Anexați Formularul 3.3 Grafic de executare a lucrărilor
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.