1
Enquiry period
with 08.04.2020 16:40
to 17.04.2020 17:00
2
Bidding period
with 17.04.2020 17:00
to 23.04.2020 10:00
3
Auction
24.04.2020 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 100 000 MDL
Period of clarifications: 8 Apr 2020, 16:40 - 17 Apr 2020, 17:00
Submission of proposals: 17 Apr 2020, 17:00 - 23 Apr 2020, 10:00
Auction start date: 24 Apr 2020, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Servicii de suport sistemul financiar FMS.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
2. Servicii de modificare a sistemului financiar FMS
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la lotul 2:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• 1С: Enterprise 8 - Profesional (Platforma, Contabilitate, ERP, Salariu)
• 1С: Enterprise 8 – Specialist
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Platforme de virtualizare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare pentru sistemul financiar FMS constituie 23 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
Date modified
8 Apr 2020, 16:40
Estimated value (without VAT)
1 100 000 MDL
The minimum downward of the price
11 000 MDL
Achizitii.md ID
21021959
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform caeitului de sarcini
Contract period
4 May 2020 03:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de suport și modificare sistemul financiar FMS CPV: 72600000-6 - Computer support and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE mentenanța 2020-converted.semnat
Evaluation Criteria
DUAE
8.04.20 16:40
Anunț Invitație mentenanța 2020-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitație
8.04.20 16:40
Docum Stand mentenanța 2020-converted.semnat
Bidding Documents
Documentație Standard
8.04.20 16:40

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DAAC System Integrator SRL

Normalized price: 1 097 008 MDL
Status: Winner
Reason: Operatorul economic corespunde tuturor cerintelor de calificare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications