Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 200 000 MDL
Period of clarifications:
23 Mar 2020, 13:39 - 1 Apr 2020, 13:30
Submission of proposals:
1 Apr 2020, 13:30 - 15 Apr 2020, 13:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Information about the cancellation
The reason of cancellation
în rezultatul examinării ofertelor depuse la COP nr. ocds-b3wdp1-MD-1584955022276 din 24.07.2019, au fost calificate doar două oferte.
Astfel, în temeiul prevederilor art. 71, alin. 1) din Legea privind achizițiile publice, nr. 131/2015 și pct. 150, subpct. 1) din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 669/2016, procedura de atribuire a contractului de achiziții publice de lucrări se anulează
Astfel, în temeiul prevederilor art. 71, alin. 1) din Legea privind achizițiile publice, nr. 131/2015 și pct. 150, subpct. 1) din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 669/2016, procedura de atribuire a contractului de achiziții publice de lucrări se anulează
Date of cancellation
27 Apr 2020, 10:28
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Mar 2020, 11:17
Date modified
27 Apr 2020, 10:28
Achizitii.md ID
21021540
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a rampei de acces și pereului din jurul Spitalului MAI
Budget: 1200000.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK