Status Cancelled
Estimated value without VAT 3 849 342 MDL
Period of clarifications: 18 Mar 2020, 15:47 - 28 Mar 2020, 10:00
Submission of proposals: 28 Mar 2020, 10:00 - 3 Apr 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Construcția arhivei
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Decizia ANSC nr.03d-360-20 din 13.06.2020.
Date of cancellation
19 Jun 2020, 11:47
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, str.Independenței 33
Web site
---
The contact person
Full name
IURII GARAS
Contact phone
024624903
Purchase data
Date created
18 Mar 2020, 15:47
Date modified
19 Jun 2020, 11:47
Achizitii.md ID
21021409
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
19 Mar 2020, 09:03
Question's name:
documentatie
Question:
documentele necesare la tender - p.24 al Anuntului - "Certificatul de buna executie in scopul demonstrarii capacitatii tehnice si profesionale" - ce fel de document, ce organ de emitere acestei documente, unde in documentatia standart, aprobat prin Hotararea Guvernului se indica acest document, unde stabilite model pe acest document. Si care este deferenta dintre Garantia de buna executie din p.23 al Anuntului de participare si acest document nenormativ "Certificatul de buna executie in scopul demonstrarii capacitatii tehnice si profesionale"
Answer (19 Mar 2020, 10:37):
Studiați art.22 p.3(a )din Legea 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice
Date:
23 Mar 2020, 18:56
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Здравствуйте, скажите пожалуйста, в прошлый раз вы опубликовали эту же сумму ,но на два здания Индепенденцей 66 и 68. В этот раз только Индепенденцей 66, но сумма прежняя. Это правильно или вы ошиблись?
Answer (24 Mar 2020, 09:06):
Nu s-a omis nici o eroare, cladirea ce urmează a fi construită este situată pe strada Independenței,66. Această adresa a fost indicată atît data precedendă cît și de data aceasta.
Date:
23 Mar 2020, 19:00
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Извините Индепенденцей 66 было 2лота в прошлый раз, то есть 2 здания одинаковых или правильно одно здание, как сейчас вы опубликовали?
Answer (24 Mar 2020, 09:10):
Este un singur lot, pe str. Independenței,66.
Date:
25 Mar 2020, 22:21
Question's name:
Situatia din tara
Question:
Buna ziua, referitor la depunerea ofertelor. Activitatea intreprinderilor si furnizorilor a fost sistata, respectiv in unele cazuri este greu de efectuat un deviz cumsecade, din cauza ca nu putem afla preturi la unele materiale sau utilaje pentru intocmirea ofertei.... 2) In cazul ca se desfasoara licitatia si este satbilit un cistigator, cum se petrece procedura de semnare a contractului si respectiv inceperea lucrarilor de constructie pe timp ce este carantina? 3) Activitatea va fi sistata pentru urmatoarele 2 saptamini, cu cei care vor participa la licitatie ce veti face? vor fi anulati pentru ca nu au respectat conditiile carantinei? 4)Va fi anulata licitatia pentru a initia procedura repetat?
Answer (27 Mar 2020, 09:01):
1) Deși activitatea întreprinderilor și furnizorilor a fost sistată parțial, Incercomul oferă operatorilor economici la catalogurile de prețuri, informații necondiționat. 2) În temeiul art.31 (1) operatorul economic cîștigator, precum și ceilalți participanți vor fi informați despre rezultatele procedurii prin sistemul electronic, precum și pe suport de hîrtie în termen de 3 zile. 3) Contractul va fi întocmit de beneficiar în mod electronic și transmis operatorului economic desemnat căștigător. În caz de necesitate, beneficiarul este în drept de a prelungi termenul de executare a lucrărilor. 4) Grupul de lucru va activa în strictă conformitate cu cu prevederile Legii 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice.Monitorizarea respectării condițiillor de carantină este prerogativa altor structuri ale statului. Licitația dată a fost acceptată de către platforma SIA RSAP , cu toate formularele electronice, elaborate de către Ministerul Finanțelor, pe cînd țara era deja în carantină (18.03.2020). 5) În cazul dacă va exista o decizie de anulare a înstanței ierarhic superioare in domenil achizițiilor publice, grupul de lucru va executa decizia.
Date:
27 Mar 2020, 11:30
Question's name:
Lista cu cantitaţile de lucrări № 2-1-2. Oбщестроительные работы (марка SА)
Question:
Va rugam sa indicati norma sau coeficientul pentru scinduri de rasinoase cu grosimea de 24 mm din pozitia 7. Multumim anticipat.
Answer (28 Mar 2020, 09:00):
În caietul de sarcini poziția 7 , este indicată clar sub simbolul CE30B și nu vă rămîne decît, conform normelor de resurse din ”WinCмета2000” să apreciați cheltuielile de resurse respective. Conform legislației, în perioada din 18.03-28.03.2000 ați avut dreptul de a studia profund documentația de proiect a obiectului în cauză.
Date:
27 Mar 2020, 13:31
Question's name:
Lista cu cantitaţile de lucrări № 2-1-2. Oбщестроительные работы (марка SА)
Question:
Buna ziua , explicati va rog pozitia 71 din caietul de sarcini Nr 2-1-2 ce se are in vedere Betonocontact Tuffuhgpunht .Aceasta pozitie: Zugraveli simple pe baza de lapte de var, executate la interior sau exterior pe orice suprafata suport cu doua straturi de lapte de var (spoeli) include materialele urm: Var bulgari pentru constructii Tip 2 vrac S 146 si Apa. Sa inlocuim Varul cu Betonocontact sau Tuffuhgpunht . Betonocontact si Tuffuhgpunht sunt amorse diferite . Care o includem?
Answer (28 Mar 2020, 09:11):
În poziția 71 a caietului de sarcini este clar indicată sub simbolul CN01A, potrivit cărei se prevede zugrăveli simplepe pe bază de lapte de var executate în 2 staturi. Conform legislației, în perioada din 18.03-28.03.2000 ați avut dreptul de a studia profund documentația de proiect a obiectului în cauză.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.