Select the type of procedure
21021020
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
60 000 MDL
Period of clarifications:
10 Mar 2020, 12:40 - 12 Mar 2020, 12:50
Submission of proposals:
12 Mar 2020, 12:50 - 16 Mar 2020, 12:35
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Prin prezenta, Vă informăm că, în conformitate cu Legea nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, precum și a Hotărârii Guvernului nr. 667 din 27 mai 2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, au fost evaluate ofertele prezentate în urma desfășurării procedurii prin intermediul SIARSAP, valoare mica, nr. ocds-b3wdp1-MD-1583836300877 din 16/03/2020 privind achiziționarea rechizitelor de birou.
În cadrul evaluării, s-a ținut cont de criteriul de evaluare prețul cel mai mic și corespunderea tuturor cerințelor enunțate în caietul de sarcini.
Astfel, s-a constatat că S.R.L. “Casa Morosan”, a prezentat pentru autoritatea contractantă oferta necorespunzătoare pentru poziţia 20 – Hîrtie pentru imprimantă A4 80gr/m2 500 file. Oferta operatorului economic S.R.L. “Radop-OPT” este propusa cu o suma mai mare decât cea preconizata in caietul de sarcini
Prin urmare, grupul de lucru pentru achiziții, în baza procesului verbal nr. 21-A-A din 20.03.2020, a decis de a anula procedura.
În cadrul evaluării, s-a ținut cont de criteriul de evaluare prețul cel mai mic și corespunderea tuturor cerințelor enunțate în caietul de sarcini.
Astfel, s-a constatat că S.R.L. “Casa Morosan”, a prezentat pentru autoritatea contractantă oferta necorespunzătoare pentru poziţia 20 – Hîrtie pentru imprimantă A4 80gr/m2 500 file. Oferta operatorului economic S.R.L. “Radop-OPT” este propusa cu o suma mai mare decât cea preconizata in caietul de sarcini
Prin urmare, grupul de lucru pentru achiziții, în baza procesului verbal nr. 21-A-A din 20.03.2020, a decis de a anula procedura.
Date of cancellation
31 Mar 2020, 12:27
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Mar 2020, 12:31
Date modified
31 Mar 2020, 12:27
Achizitii.md ID
21021020
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK