Select the type of procedure
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
210 000 MDL
Period of clarifications:
25 Feb 2020, 15:56 - 4 Mar 2020, 16:40
Submission of proposals:
4 Mar 2020, 16:40 - 12 Mar 2020, 10:40
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii de întreținere a rețelelor informatice 2020
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, Str. Puşkin, nr. 22, et. 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Feb 2020, 15:56
Date modified
25 Mar 2020, 15:00
Achizitii.md ID
21020358
MTender ID
CPV
72267000-4 - Servicii de întreţinere şi reparaţii de software
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - servicii de întreținere a rețelelor informatice 2020
Budget: 210000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
2 Mar 2020, 09:33
Question's name:
Clarificari la anuntul de participare
Question:
Va rugam sa completati documentatia de atribuire cu lista echipamentului cu indicarea (Modelului, configuratiei, temenul de garantie, gradul de uzura).Programe existente cu stipularea versiunilor si dovada licentei de la producator.
Answer (2 Mar 2020, 16:40):
Cu parerea de rau nu am reusit sa ne incadram in termen si sa depunem listele cu tot echipamentul. Acestea constau din computere, servere si periferice (in total peste 160 de pozitii), in mare parte cu termenul de expluatare expirat.In ceea ce priveste programele, vorbim de sistemul de operare Windows si Microsoft Offce.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK