1
Enquiry period
with 21.02.2020 16:16
to 02.03.2020 10:00
2
Bidding period
with 02.03.2020 10:00
to 05.03.2020 10:00
3
Auction
06.03.2020 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 462 000 MDL
Period of clarifications: 21 Feb 2020, 16:16 - 2 Mar 2020, 10:00
Submission of proposals: 2 Mar 2020, 10:00 - 5 Mar 2020, 10:00
Auction start date: 6 Mar 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Paza fizică:
1. Postul I -a câte 2 gardieni, grupă mobilă, cu regim de activitate de luni pînă vineri de la ora 19:00 până la 07:00. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare regim de lucru va fi de 24/24 ore.
2. Postul II a câte 2 gardieni, grupe mobile, cu regim de activitate de luni pînă vineri de la ora 19:00 până la 07:00. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare regim de lucru va fi de 24/24 ore.
3. Post III 2 gardieni, grupe mubile, de luni pînă vineri de la 7:00 pînă la ora 19:00, zilele de odihnă și sărbători libere.
Paza tehnică:
1. Depozitul produselor alimentare- de luni pînă duminică de la 19:00 pînă la 07:00;
2. Depozitul de materiale- de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore;
3. Depozitul de materiale de construcţii- de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore;
4. Farmacia Spitalicească de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă de la 13:00, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore,
5. Casieria nr.1, Blocul curativ nr.3 -de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore,
6. Secţiei Diagnostica funcţională de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore;
7. Cabinetul Radiologie de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore,
8. Spaţiul de Arhivă a instituţiei de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore.
9. Buton de alarmă: secția internare 24 ore.
10. Buton de alarmă: secția 12 24 ore.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Lăcrămioara Crudu
Contact phone
022 857 239
Purchase data
Date created
21 Feb 2020, 15:38
Date modified
21 Feb 2020, 16:16
Estimated value (without VAT)
462 000 MDL
The minimum downward of the price
4 620 MDL
Achizitii.md ID
21020233
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Contract period
1 Apr 2020 16:07 - 31 Dec 2020 16:07
List of positions
1)
Title
Lotul 1 (Servicii pază p/u anul 2020) CPV: 75200000-8 - Provision of services to the community
Quantity: 275.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_cop.docx
Bidding Documents
21.02.20 16:16
duae.doc
Bidding Documents
21.02.20 16:16
contract model.doc
Draft contract - special conditions
21.02.20 16:16

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

„Bercut-Grup”

Normalized price: 600 600 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor de calificare și sleecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications