1
Enquiry period
with 20.02.2020 10:49
to 25.02.2020 11:00
2
Bidding period
with 25.02.2020 11:00
to 28.02.2020 11:00
3
Auction
02.03.2020 13:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 94 000 MDL
Period of clarifications: 20 Feb 2020, 10:49 - 25 Feb 2020, 11:00
Submission of proposals: 25 Feb 2020, 11:00 - 28 Feb 2020, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Accesorii de birou

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
The contact person
Full name
Valentina Ursu
Contact phone
0(22)820221
Purchase data
Date created
20 Feb 2020, 10:49
Date modified
20 Feb 2020, 14:25
Achizitii.md ID
21020085
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 4 - Aparat de biguit
Budget: 7500.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Audio ghid muzeu Mp3
Budget: 64000.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.docx
tenderNotice
20.02.20 10:49
Date:
20 Feb 2020, 14:25
Question's name:
Lista exactă a documentelor pentru depunerea ofertei
Question:
Vă rugăm să indicați lista exactă a documentelor pentru depunerea ofertei. În anunţ de participare marcat "Oferta - Obilatoriu". Decriptați, vă rog.
Answer (20 Feb 2020, 14:31):
Buna ziua. Acesta este un concurs de valoare mică, deaceea s-a solicitat oferta semnată electrinic cu indicarea prețului și descrierea bunului ofertat.Celeleate 3 documente (indicate în anunțul de participare) vor fi prezentate de operatorul economic câșligător.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.