1
Enquiry period
with 19.02.2020 10:33
to 20.02.2020 14:00
2
Bidding period
with 20.02.2020 14:00
to 24.02.2020 10:30
3
Auction
25.02.2020 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 43 000 MDL
Period of clarifications: 19 Feb 2020, 10:33 - 20 Feb 2020, 14:00
Submission of proposals: 20 Feb 2020, 14:00 - 24 Feb 2020, 10:30
Auction start date: 25 Feb 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de deservire tehnică a cazangeriei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
The contact person
Full name
Valentina Ursu
Contact phone
0(22)820221
Purchase data
Date created
19 Feb 2020, 10:29
Date modified
19 Feb 2020, 17:10
Estimated value (without VAT)
43 000 MDL
The minimum downward of the price
430 MDL
Achizitii.md ID
21019999
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Contract period
2 Mar 2020 10:32 - 31 Dec 2020 10:32
List of positions
1)
Title
Servicii de deservire tehnică a cazangeriei CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.docx
tenderNotice
19.02.20 10:33
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"ROTARIVII"

Normalized price: 43 000 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde cerințelor solicitate.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de deservire tehnică a cazangeriei
Date:
19 Feb 2020, 17:10
Question's name:
Nerespectarea legislatiei
Question:
In conformitate cu ,,LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice'', conform Articolul 31. Informarea şi atribuirea contractului de achiziţii publice (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare la rezultatul selecţiei, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţii publice sau de încheiere a acordului-cadru, la admiterea într-un sistem dinamic de achiziţie, la rezultatul concursului de soluţii ori, după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cît mai curînd posibil, dar nu mai tîrziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora. (5) În cadrul comunicării prevăzute la alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a informa ofertanţii/candidaţii care au fost respinşi sau a căror ofertă sau candidatură nu a fost declarată cîştigătoare/acceptată despre motivele care au stat la baza deciziei respective după cum urmează: a) fiecărui candidat respins – motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere a candidaturii sale; b) pentru fiecare ofertă respinsă – motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă şi/sau neconformă, îndeosebi elementele ofertei care nu au corespuns cerinţelor de funcţionare şi performanţă prevăzute în caietul de sarcini; Va rugam initial sa comunicati despre motivul anularii de dvs a achizitiei cu aceeasi denumire Servicii de deservire tehnică a cazangeriei din data de 17.02.2020 si motivul micsorarii sumei ofertei, cu toate ca este exact acelasi utilaj si conditii.
Answer (20 Feb 2020, 09:03):
Prin prezenta, vă aducem la cunoștință, că sub incidența Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07 2015 sunt contractele de achiziţii publice, a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, este egală cu sau mai mare decît următoarele praguri: a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri şi servicii, altele decît cele menționate la lit. c) – 200000 de lei. Deci procedura dată nu cade sub incidența Legii vizate de Dvs. Operatorul economic câștigător în sistem a încărcat toată documentația incorect și diferența prețului din ofertele prezentate la concurs este mai mare de 10000 lei, de aceea s-a decis anularea procedurii. Valoare estimativă a procedurii inițial a fost prevăzută pentru un an – 12 luni.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications