Select the type of procedure
Commercial procurement
21019967
1
Enquiry period
with
18.02.2020 17:17
to 24.02.2020 00:00
to 24.02.2020 00:00
2
Bidding period
with
24.02.2020 00:00
to 03.03.2020 00:00
to 03.03.2020 00:00
3
Auction
with
03.03.2020 11:00
to 03.03.2020 13:05
to 03.03.2020 13:05
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
555 000 MDL
Period of clarifications:
18 Feb 2020, 17:17 - 24 Feb 2020, 0:00
Submission of proposals:
24 Feb 2020, 0:00 - 3 Mar 2020, 0:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziţionarea serviciilor de deservire şi reparaţie a utilajului medical
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Feb 2020, 17:17
Date modified
21 Feb 2020, 13:00
Achizitii.md ID
21019967
MTender ID
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lotul 7. Dispozitive medicale imunoenzimatic
Budget: 30000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 8 - Lotul 2 Dispozitive medicale sisteme de ultrasonografie
Budget: 50000.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Lotul 1 Dispozitive medicale sisteme de fizioterapie
Budget: 150000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.docx
Documents history
-
anunt_de_participare.docx
ID: 3b2fb2b6-443d-459d-ba23-fc15f605099a
Bidding Documents
-
anunt_de_participare.docx
ID: 3b2fb2b6-443d-459d-ba23-fc15f605099a
Bidding Documents
-
anunt de participare.docx
ID: 3b2fb2b6-443d-459d-ba23-fc15f605099a
Bidding Documents
Bidding Documents
anunt de participare
21.02.20 13:00
documentatia_standard cop.docx
Documents history
-
documentatia_standard cop.docx
ID: dfed240d-1459-459e-a5dc-8faf71e7dc15
Bidding Documents
-
documentatia_standard_cop.docx
ID: dfed240d-1459-459e-a5dc-8faf71e7dc15
Bidding Documents
Bidding Documents
documentatia_standard_cop
21.02.20 13:00
Date:
18 Feb 2020, 17:59
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua. Va rog sa va expuneti mai clar ce inseamna in tabelul Descrierea criteriului<<Preţul unitar se indică pe un an de pe data de 01.01.2019 pînă pe data de 31.12.2019.>>
Doriti pret unitar pentru mentenanta fiecarui produs? Este complicat si fara sens sa faci acest lucru, pentru ca licitatia oricum este pe LOT.
2. Nu este clara modalitatea de deservire de ex. <la solicitare> sau <lunar> sau alta varianta propusa de institutie.
Answer (18 Feb 2020, 19:27):
Buna seara! Pretul unitar se are in vedere pretul ofertat pentru lot pentru deservirea aparatelor pe intregului an 2020. Modalitatea de deservire la solicitare se are in vedere in dependenta aparatului ce necesita deservit conform cerintelor stipulate in parametrii tehnici ai aparatului si din acest motiv neam expus la solicitare - saptamanal, lunar, sau in caz de necesitate 2.2 Deservirea şi reparaţia utilajului medical se efectuează la sediul Beneficiarului.
- În cazul în care Beneficiarul solicită efectuarea deservirii şi reparaţia utilajului medical se
face printr-un apel telefonic, iar prestatorul se obligă să iniţieze deservirea, reparaţia
utilajului medical în cel mult 4(patru) ore de la primirea solicitării.
- Procurarea pieselor de rezervă (în cazul în care este necesară înlocuirea pieselor uzate
cu termenul de garanţie expirat) pentru utilajul medical se facturează separat.
Va multumim. O seara minunata
Date:
19 Feb 2020, 09:21
Question's name:
Lot 2
Question:
Buna ziua, este posibil de modificat componenta lotului nr. 2 prin separarea ultrasonografelor de videogastroscoape?
Answer (19 Feb 2020, 16:38):
Buna ziua! Cu amre regret divizare nu e posibil. Multumim O seara frumoasa
Date:
19 Feb 2020, 09:31
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua, anuntul de participare a fost incarcat pentru alta procedura
Answer (19 Feb 2020, 16:54):
Buna ziua! De fapt care este intrebarea dre? fiindca daca va referiti la p. 11 din lista documentelor solicitate este o eroare mecanica, pu care fapt cer scuze si de fapt trebuie sa fie in asa fel Preţul unitar se indică pe un an de pe data de 01.01.2020 pînă pe data de 31.12.2020. Multumim o seara frumoasa
Date:
19 Feb 2020, 15:07
Question's name:
La cerinte
Question:
Buna ziua
Cerinta DVS : 'Experienta similara minim 3 ani pentru prestarea serviciilor similar (lista contractelor cu indicarea oe, adrese, nr. tel)' este o limitare de participare in licitatii, chiar daca NOI avem un an de activitate, in schimb bioinginerii companiei au experienta de 10 ani in domeniu, deci cum poate fi intaleasa aceasta cerinta. De exemplu prezenta Bioinginerilor in companie este o cerinta acceptabila.
Va rugam excluderea cerintei date- deoarice legea achizitiilor publice permite participarea operatorilor economici si cu experienta mai mica de 3 ani.
In caz contrar vom fi nevoiti sa depunem contestatie unde din experienta ni se va da dreptate.
Mai mult ca atit cerinta DVS cade sub incidenta legii cu privire la datele cu caracter personal.
Answer (19 Feb 2020, 16:51):
Buna ziua! In conformitate cu Legea 131 din 15.07.2015 si anume art 22, p. (2) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de servicii, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea serviciilor ce urmează să fie prestate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele:
a) lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Prestările de servicii se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea prestărilor de servicii se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic;
b) declaraţia referitoare la echipamentele tehnice şi la măsurile aplicate în vederea asigurării calităţii, precum şi, dacă este cazul, la resursele de studiu şi cercetare;
c) informaţii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obţinut de către ofertant/candidat, în special pentru asigurarea controlului calităţii;
d) informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7); Multumim o seara frumoasa.
Date:
19 Feb 2020, 16:58
Question's name:
Buna ziua! De fapt care este intrebarea dre?
Question:
Se solicita mentenanta dispozitivelor medicale, ati incarcat fisier (anunt de participare pentru achizitionarea testelor pentru analizatorul cu chemiluminiscenta Immulite 200Xpi Siemens)
Answer (19 Feb 2020, 17:17):
Buna ziua! Va multumesc pu informatie. Modificat. Seara minunata
Date:
19 Feb 2020, 17:02
Question's name:
anunț de participare
Question:
Vă atenționăm că anunțul de participare încărcat pe platformă se referă la cu totul altă procedură și anume de achiziționare a reactivilor. Rugăm să plasați unul corect ce s-ar referi la procedura dată. O seară bună.
Answer (19 Feb 2020, 17:18):
Buna ziua! Va multumesc pu informatie. Modificat. Seara minunata
Date:
19 Feb 2020, 17:26
Question's name:
Răspuns (19 febr 2020, 16:38): Buna ziua! Cu amre regret divizare nu e posibil. Multumim O seara frumoasa
Question:
Sunt echipamente diferite, de la producatori diferiti, cu furnizori locali diferiti si ingineri cu instruiri diferite. Da, este greu de modificat, dar efortul Dvs. va exclude careva situatii neplacute si neprevazute pe viitor, precum achizitionarea pieselor de schimb (furnizorul local are preturi preferentiale de la producator) si va genera eventuale economisiri a mijloacelor financiare, care ar putea fi directionate pentru alte necesitati ale Institutiei Dvs.
Answer (19 Feb 2020, 17:53):
Buna seara! va asiguram ca toate situatiele prevazute in caietul de sarcini sunt coordonate cu specialitii in ramaura, va rugam sa va conformati cerintelor stipulate, deoarece sunt in conformitate cu legislatia in vigoare Multumim pentru intelegere si o seara minunata.
Date:
20 Feb 2020, 08:51
Question's name:
Termen
Question:
Buna ziua.
Va rugam sa prelugiti timpul de depunere, pentru a putea analiza mai bine fiecare echipament in parte pentru posibilitatea de reparare. Cel putin cu 3 zile....deoarice volumul de lucru este foarte mare.
Va multumim pentru intelegere.
Answer (20 Feb 2020, 16:32):
Buna ziua! Va rugam sa va conformati, sunteti in termeni foarte restrasi si deja sunt dispozitive ce asteapta deservite. Va multumim pu intelegere. O seara frumoasa
Date:
21 Feb 2020, 12:02
Question's name:
Termen
Question:
Va multumim pentru intelegere, chiar nu mai schimiba nimic 3-5 zile,
Answer (21 Feb 2020, 13:01):
Buna ziua! Redactat O zi minunata
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK