Public procurement
21019950
Lotul 3 Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem)
1
Enquiry period
with 18.02.2020 15:53
to 04.03.2020 15:00
to 04.03.2020 15:00
2
Bidding period
with 04.03.2020 15:00
to 26.03.2020 10:00
to 26.03.2020 10:00
3
Auction
with 27.03.2020 14:00
to 27.03.2020 14:09
to 27.03.2020 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
960 000 MDL
Period of clarifications:
18 Feb 2020, 15:53 - 4 Mar 2020, 15:00
Submission of proposals:
4 Mar 2020, 15:00 - 26 Mar 2020, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor la lotul 3:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 20 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: termen pentru serviciile de suport tehnic şi consultanţa (lot 3) pentru echipamente sistemului FMS din Anexa 2, punct 1.2 constituie 3 luni.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor la lotul 3:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 20 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: termen pentru serviciile de suport tehnic şi consultanţa (lot 3) pentru echipamente sistemului FMS din Anexa 2, punct 1.2 constituie 3 luni.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
2 Mar 2020, 14:55
Estimated value (without VAT)
960 000 MDL
The minimum downward of the price
Achizitii.md ID
21019950
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform Documentației de Atribuire
Contract period
1 Apr 2020 03:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem)
CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Docum Stand mentenanța 2020 modif-converted.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard actualizată
2.03.20 14:55
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
DAAC System Integrator SRL
Normalized price:
954 360 MDL
Status:
Cancelled
Conform deciziei grupului de lucru
07.04.20 16:30
Reason: Conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
deciziadeatribuire102mentenanțasicnas2020_semnat.pdf
ID: d0311ac8-0a9c-41ab-818c-bbbe3d425286
Award Notification
7.04.20 16:30
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
25.03.20 16:43
Opening date:
27.03.20 14:09
Eligibility documents
Date of download:
25.03.20 16:43
Opening date:
27.03.20 14:09
Financial proposal
Date of download:
25.03.20 16:43
Opening date:
27.03.20 14:09
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK