1
Enquiry period
with 14.02.2020 17:14
to 18.02.2020 11:00
2
Bidding period
with 18.02.2020 11:00
to 24.02.2020 10:00
3
Auction
with 25.02.2020 14:00
to 25.02.2020 14:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 35 000 MDL
Period of clarifications: 14 Feb 2020, 17:14 - 18 Feb 2020, 11:00
Submission of proposals: 18 Feb 2020, 11:00 - 24 Feb 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de curățare și deservire a dispozitivelor de imprimare
Profilaxia complexă: curățarea de praf, hîrtie și toner.

Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului
- oferirea unui manager;
- curățarea și deservirea a dispozitivelor de imprimare/copiere/scanare se confirmă prin executarea unui „Act de îndeplinire a serviciilor” (întocmit de către prestator) cu număr unic pentru fiecare dispozitiv, cu aplicarea semnăturii și ștampilei prestatorului și semnăturii beneficiarului;
- verificarea tehnică a dispozitivelor de imprimare /copiere/scanare;
- eliberarea actelor de constatare tehnică, în cazul depistării cartușelor și dispozitivelor de imprimare/copiere/scanare nefuncționale.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Iovu
Contact phone
022259610
Purchase data
Date created
14 Feb 2020, 17:14
Date modified
14 Feb 2020, 17:14
Achizitii.md ID
21019747
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare .docx
Bidding Documents
14.02.20 17:14
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.