Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 549 520 MDL
Period of clarifications: 12 Feb 2020, 15:24 - 23 Feb 2020, 14:30
Submission of proposals: 23 Feb 2020, 14:30 - 6 Mar 2020, 14:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrari de reparație în la Etajul 6 ETAPA II și Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Se anulează în temeiul art. 71 legea 131/15
Date of cancellation
21 May 2020, 12:21
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, srt. N. Testemițanu 29/1
Web site
---
The contact person
Full name
Ina Cojocaru
Contact phone
+37322256080
Purchase data
Date created
12 Feb 2020, 15:01
Date modified
21 May 2020, 12:21
Achizitii.md ID
21019576
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
13 Feb 2020, 15:20
Question's name:
Cheltuieli pentru verificarea și expertizarea proiectului de execuție
Question:
De către cine vor fi suportate cheltuielile pentru verificarea și expertizarea proiectului de execuție?
Answer (14 Feb 2020, 11:08):
Buna ziua, consultati atent caietul de sarcini, este indicat ca proiectul va fi predat avizat si verificat, respectiv daca asta impune careva cheltuieli suplimentare pentru Dvs. nu aveti decît sa le luați în calcul la formularea ofertei. Va rugam mult sa nu abuzati de instrumentul clarificarilor și sa formulati toate intrebarile odata, acest instrument nu reprezintă un chat privat
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
13 Feb 2020, 15:22
Question's name:
Termen
Question:
45 de zile calendaristice sau lucrătoare?
Answer (14 Feb 2020, 11:02):
45 de zile calendaristice
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
13 Feb 2020, 15:22
Question's name:
Coordonarea și avizarea proiectului de execuție
Question:
A cui obligație va fi coordonarea și avizarea proiectului de execuție?
Answer (14 Feb 2020, 14:07):
Buna ziua, consultati atent caietul de sarcini, este indicat ca proiectul va fi predat avizat si verificat, respectiv daca asta impune careva cheltuieli suplimentare pentru Dvs. nu aveti decît sa le luați în calcul la formularea ofertei. Va rugam mult sa nu abuzati de instrumentul clarificarilor și sa formulati toate intrebarile odata, acest instrument nu reprezintă un chat privat
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
13 Feb 2020, 15:23
Question's name:
Termenul de prestare a serviciilor
Question:
Etapa de verificare și expertizare a proiectului de execuție se include sau nu în termenul de o lună?
Answer (14 Feb 2020, 14:09):
Buna ziua, consultati atent caietul de sarcini, este indicat ca proiectul va fi predat avizat si verificat. Va rugam mult sa nu abuzati de instrumentul clarificarilor și sa formulati toate intrebarile odata, acest instrument nu reprezintă un chat privat
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
13 Feb 2020, 15:24
Question's name:
Termenul de prestare a serviciilor
Question:
Etapa de coordonare și avizare a proiectului de execuție se include sau nu în termenul de 45 zile?
Answer (14 Feb 2020, 14:09):
45 de zile calendaristice
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
13 Feb 2020, 15:25
Question's name:
Termenul de prestare a serviciilor (CORECTAT)
Question:
Etapa de verificare și expertizare a proiectului de execuție se include sau nu în termenul de 45 zile?
Answer (14 Feb 2020, 14:10):
45 de zile calendaristice, consultati atent caietul de sarcini, Va rugam mult sa nu abuzati de instrumentul clarificarilor și sa formulati toate intrebarile odata, acest instrument nu reprezintă un chat privat.
Date:
14 Feb 2020, 17:40
Question's name:
Studiul topo si geo
Question:
Buna ziua, studiul topo si geo e deja realizat?
Answer (17 Feb 2020, 13:53):
Nu, toate cheltuielie le gasiți in p.2 Anexa 2
Date:
14 Feb 2020, 17:54
Question's name:
Expertiza tehnica
Question:
S-a facut expertiza tehnica la obiectul in cauza?
Answer (17 Feb 2020, 13:54):
Nu este necesar
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
17 Feb 2020, 09:32
Question's name:
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Question:
In anuntul de participare sunt solicitate formulare pentru lucrarile de constructii (ca devizele forma F3, 5, 7 care urmeaza a fi elaborate in documentatia de proiect, manualul calitatii, diriginte de șantier etc). Putem sa omitem formulare date si sa aplicam pentru concurs Documentatia standard pentru servicii (lucrarile de proiectare sunt incluse in servicii)?
Answer (17 Feb 2020, 13:50):
Consultati Anexa 3 la anuntul de participare
Date:
17 Feb 2020, 14:37
Question's name:
LOT 1 Lucrari de reparație în la Etajul 6 ETAPA II
Question:
Care este termenul de executie a lucrarilor si daca incaperile etajului vor fi eliberata totalmente si nu o sa fie piedici ca de lucrat in regim normal de lucru(8.00-18.00)
Answer (17 Feb 2020, 15:14):
urmariti atent caietul de sarcini și nu abuzați de mecanismul clarificarilor, 45 zile calendaristice.
Date:
17 Feb 2020, 14:44
Question's name:
LOT 1 Lucrari de reparație în la Etajul 6 ETAPA II
Question:
Valabilitatea contractului si garantia de buna executie. Cind(in ce termen) se va intoarce garantia de buna executie si cind(in ce termen dupa semnarea procesului verbal la terminarea lucrarilor) se va petrece sedinta de semnarea procesului verbal de receptia finala cu act a obiectuvului? Ce se are in vederea valabilitatea contractului31.12.2020+ perioada de garanție a lucrărilor? Ce inseamna"41. Garanţia de bună execuţie a contractului: 10% din preţul contractului adjudecat - Nota: Garanția de bună execuție este obligatorie și se va reține la prima abatere constată de autoritatea contractantă." prima abatere?
Answer (17 Feb 2020, 15:24):
Va rugam insistent sa nu abuzați de mecanismul clarificarilor, cititi atent, caietul de sarcini ce corespunde prevederilor legii 131 privind achizitiile publice, totodată procedura de retinere și restituire a garanției pentru ofertă și de bună execuție este stipulată expres in legea sus numita inclusiv documentele de licitație atașate. Antreprenorulul va purta raspundere contractulă pentru întreaga perioadă de valabilitate a garanției ofertelor. Va rugam mult sa nu transformati mecanismul clarificărilor într-n chat personal.
Date:
18 Feb 2020, 11:27
Question's name:
Termenul de executare
Question:
Este evident ca toate etapele (geodezia, geologia, etc) cat si proiectul de executie deja a fost elaborat de un agent economic si ramane doar a fi supus verificarii si expertizarii, fiindca asemenea volum de lucru raportat la termenul stabilit este anormal de restrans, prin urmare solicitam sa prelungiti termenul cu inca minim 45 zile calendaristice altfel vom sesiza organele de drept care pe baza argumentelor/probelor inaintate vor constata abuzul in serviciu.
Answer (18 Feb 2020, 14:54):
Dvs din nou abuzati de instrumentul clarificărilor, nu este un instrument destinat amentintarilor si intimidarilor, vor fi anuntate institutiile competente in vederea contracarării acestor abuzuri
Lucrari de reparație în la Etajul 6 ETAPA II Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
18 Feb 2020, 13:11
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua ! unde putem gasi caietul de sarcini la lotul 2 ?
Answer (18 Feb 2020, 14:58):
Utilizati gresit instrumentul clarificarilor, toate documentele sunt atasate la sistemul Mtender, consultati platforma la care sunteti inregistat pentru a va oferi consultanta in utilizare si descarcarea documentelor
Date:
18 Feb 2020, 15:01
Question's name:
Termenul de executare
Question:
Solicitam in mod repetat sa prelungiti termenul cu inca 45 zile astfel incat acesta sa devina 90 zile. Volumul de lucru solicitat, adica cca 12000 m2 + verificare + avizare, raportat la termenul stabilit e intr-adevar anormal de restrans. Examinati cadrul normativ, si anume normele de proiectare ca sa va asigurati de cele invocate supra, astfel termenul de 45 zile afecteaza principiul concurenței loiale.
Answer (19 Feb 2020, 09:03):
Va rugam insistent sa nu abuzati de instrumentul clarificarilor, toti agentii economici sunt pusi in conditii egale, iar dvs sunteti singurul care are pretentii la termenul de executie a proiectului, aici nu e o platforma de manifestare a frustrarilor si emotiilor personale precum nici locul unde se inaiteaza pretenții la caietul de sarcini. Puteti interveni cu un demers oficial argumentat către Grupului de lucru în care să expuneți obiectiv necesitatea prelungirii termenului pentru a fi examinat în modul corespunzator. email: icachzitii@gmail.com, cardiologie2010@ms.md
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
19 Feb 2020, 20:06
Question's name:
Solicitare
Question:
Stimate autoritate contractantă, în temeiul art. 35 alin. (1) din Legea nr. 131/15 solicităm respectuos să examinați oportunitatea extinderii termenului de 45 zile calendaristice prevăzut în pct. 5 din Anexa nr. 3 la anunțul de participare. Or, caietul de sarcini reglementează expres obligativitatea de a prezenta un proiect de execuție (documentația de proiect și deviz) care să fie verificat de către verificatorii de proiecte atestați, iar Î.S. „Serviciul de Stat pentru Verificarea şi Expertizarea Proiectelor şi Construcţiilor” o face în termen de cel puțin 30 zile, pe lângă aceasta, întru a adopta soluții tehnice care să satisfacă nemijlocit beneficiarul e nevoie de o colaborare eficientă între părțile implicate, fapt care e stipulat în caietul de sarcini la capitolul „Cerințe speciale”, și anume cerința: „La ficare etapă coordonarea cu beneficiarul proiectului”. Totodată, la stabilirea termenului urmează a fi luat în calcul și durata necesară pentru avizarea proiectului de execuție, or fiecare instituție de resort a cărei aviz pozitiv trebuie de obținut, își are propriul său interval de timp în care examinează cererea parvenită, procedură care poate dura și până la 20 zile calendaristice. Prin urmare, reiese că termenul pentru elaborarea proiectului de execuție în cel mai bun caz ar constitui de facto mai puțin de câteva zile dacă nu chiar ore, perioadă în care este ireal să te încadrezi fără a afecta nivelul minim de calitate, așadar în scopul respectării principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice, în special „asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice”, „tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici” și „proporţionalitate”, considerăm că un termen rezonabil ar fi de 100 zile calendaristice.
Answer (21 Feb 2020, 14:18):
Solicitarea dvs a fost transmisa spre examinarea Grupului de lucru, ve-ti fi informat despre decizie
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
21 Feb 2020, 15:04
Question's name:
Solicitare (continuare)
Question:
Stimate autoritate contractantă, examinând documentația de atribuire din 21.02.2020, ora 14:30 am constatat o neconcordanță în partea ce ține de termenul de realizare, astfel în anunțul de participare și documentația standard e prevăzut 60 zile, iar în caietul de sarcini – 90 zile. Prin urmare, solicităm să clarificați acest aspect, ulterior rectificând și documentația de atribuire.
Answer (21 Feb 2020, 18:57):
urmariti actualizarea
Date:
21 Feb 2020, 16:42
Question's name:
Date inițiale necesare pentru elaborarea proiectului de execuție
Question:
La momentul semnării contractului, autoritatea contractantă va fi în măsură de a pune la dispoziție operatorului economic declarat câștigător toate datele inițiale necesare, inclusiv certificatul de urbanism pentru proiectare și avizul de racordare la rețele care se află pe teritoriul obiectului supus proiectării?
Answer (22 Feb 2020, 13:28):
Intrebarea dvs nu tine de clarificarile la documentele de licitatie si/sau caietul de sarcini existent, rugam insistent nu abuzati de mecanismul clarificarilor, orice agent economic interesant poate face cunostinta cu obiectul supus proiectarii si toate actele necesare realizarii acestuia la sediul autoritatii contractante, este evdenta dorinta dvs de a tergiversa procedura in cauza, solicitam respectuos o atutudine corecta si respectuoasa fata de toate partile implicate in procedurile de licitatie publica.
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
21 Feb 2020, 18:43
Question's name:
Tema tehnica pentru proiectare
Question:
Pană la începutul executării contractului veti pune la dispozitie tema tehnica pentru proiectare?
Answer (22 Feb 2020, 13:29):
Intrebarea dvs nu tine de clarificarile la documentele de licitatie si/sau caietul de sarcini existent, rugam insistent nu abuzati de mecanismul clarificarilor, orice agent economic interesant poate face cunostinta cu obiectul supus proiectarii si toate actele necesare realizarii acestuia la sediul autoritatii contractante, este evdenta dorinta dvs de a tergiversa procedura in cauza, solicitam respectuos o atutudine corecta si respectuoasa fata de toate partile implicate in procedurile de licitatie publica.
Lot2 Lucrări de proiectare a sistemului de alimentare cu apă, canalizare și încălzire pentru IMSP Institutul de Cardiologie str. N. Testimitanu 29/1, mun. Chisinau
Date:
21 Feb 2020, 18:48
Question's name:
Lista proiectelor executate în ultimii 3 ani
Question:
De prezentat lista proiectelor a caror elaborare a inceput in ultimii 3 ani, sau cele finalizate in ultimii 3 ani?
Answer (22 Feb 2020, 13:32):
Este scris in limba romana "Lista proiectelor executate în ultimii 3 ani" - consultati DEX-ul in vederea definirii termenului, si nu abuzati de mecanismul clarificarilor, nu este un chat privat si va citeste o tara intreaga.
Date:
22 Feb 2020, 15:03
Question's name:
tipul licitatiei...
Question:
mutka LA CENTRUL COMBATERE CU ACTEEL DE CORUPTIE ar fi bine de adresat
Answer (23 Feb 2020, 14:16):
ABUZ IN UTILIZAREA CLARIFICARILOR!
Date:
23 Feb 2020, 10:45
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
pozitia nr.71
Answer (23 Feb 2020, 14:17):
Utilizare abuziva a instiumentului clarificarilor cu scopul tergiversarii procedurii
Date:
23 Feb 2020, 11:06
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz 26 CF50B Tencuieli interioare de 5 mm grosime, executate manual, cu amestec uscat pe baza de ipsos, la pereti si pereti despartitori, preparare manuala a mortarului.Capitolul 1.3. lucrari la tavane suspendate pe coridor . Aplicati gresit simbol norma pentru Tencuieli interioare de 5 mm grosime pentru tavane exista simbol norma corect si anume CF52B! Aceasta gresala se repeta si la alte pozitii ce tin de Tencuieli interioare de 5 mm grosime pentru tavane Asteptam modificarile la caietul de sarcini ! Totodata va atentioanm ca toata documentatia trebuie sa fie elaborata conform normativelor tehnice in vogoare!
Answer (23 Feb 2020, 14:18):
Utilizare abuziva a instiumentului clarificarilor cu scopul tergiversarii procedurii
Date:
23 Feb 2020, 11:08
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
pozitia nr.71RpCR07A1 , pozitia nr. 67 CK 18Cm nu sun in programul Wincмета NEO ce ati avut in vedere. Pozitia nr.7 indicati demesiunile a jaluzelilor. La capitol 1.4 lipseste amestec uscat la tavane -lucrarile nu se vor efectua. Conform CS este indicate lucrari la desfare tencuielilor /tencuieli din amestic uscat si vopsele/ dar tencuieli din mortar ciment-var-nisip ramin,de ce dar lipsesc lucrari de spituila,grunduierea suprafetilor cu Betonocontact . De catre cine vor fi indeplinite lucrari de grunduiala a suprafetelor in nainte de tencuieli cu amestic uscat, in nainte de aplicarea Eurofin,in nainte de aplica vopseaua.Tot odata dupa caracteristice chitului Eurofin el sa aplica pina la 4 ml.Norma din programul Wincмета NEO este calkulata pentru 1 mm si DVS ati inclus un milimetru ce este imbosibil . Fiecare Agent economic stie din practika ca minimum se aplica 2 ml. Driscuire continua a suprafetei (tencuiala de un strat) cu amestec uscat de ipsos: glafuri de ferestre si usi plane lipseste in CS de catre cine for vi efectuate lucrarile.
Answer (23 Feb 2020, 14:18):
Utilizare abuziva a instiumentului clarificarilor cu scopul tergiversarii procedurii
Date:
23 Feb 2020, 11:17
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz 39 RpEF02A Montarea corpuri de iluminat multiple, pentru lampi fluorescente tubulare, instalate in tavane suspendate, inclusiv dispozitivul de sustinere, tip CGA 140-485 complet echipate( 4 x18w). Ce aveti in vedere complet echipat? Resursele simbolului norma prevad numai montarea corpului de iluminat si materialelor marunte ! In caz in care aveti in vedere cu becuri (ce reesa din motivul ca lipsesc in caietul de sarcini) va atentionam ca exista simbol norma la montarea lampilor care include in sine costul becurilor precum si manopera pentru montarea lor - RpEF12B
Answer (23 Feb 2020, 14:18):
Utilizare abuziva a instiumentului clarificarilor cu scopul tergiversarii procedurii
Date:
23 Feb 2020, 11:31
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
In CS lipsesc Bratara pentru fixarea conductelor de alimentare cu apa si canalizare. In CS lipsesc Montarea (intercalarea) unui fiting pe conducta /Racord olandez,Niplu si ect. / fiind-ca simbolurile SA14B si SA14C nu cuprind toate fitinguri dar care sunt incluse in simbol nu este de aguns pentru montarea Vas de closet si Lavuare. In CS sunt un sir de lucrari din CF in care nu sunt incluse nic un tip de schele pentru lucrari de finisaje interioare in incaperi /CB 16/ De ce nu sun schele. Multumim.
Answer (23 Feb 2020, 14:18):
Utilizare abuziva a instiumentului clarificarilor cu scopul tergiversarii procedurii
Date:
23 Feb 2020, 14:20
Question's name:
Raspuns
Question:
Sunt intrebari tehnice ce tin de procesul tehnologic! Este obligatia Dvs de a raspunde in caz contrar apelam la ANSC !
Answer (23 Feb 2020, 14:29):
Utilizare abuziva a instiumentului clarificarilor cu scopul tergiversarii procedurii
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.