Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
11.02.2020 11:37
to 12.02.2020 12:00
to 12.02.2020 12:00
2
Bidding period
with
12.02.2020 12:00
to 17.02.2020 12:00
to 17.02.2020 12:00
3
Auction
with
18.02.2020 11:00
to 18.02.2020 14:19
to 18.02.2020 14:19
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
80 000 MDL
Period of clarifications:
11 Feb 2020, 11:37 - 12 Feb 2020, 12:00
Submission of proposals:
12 Feb 2020, 12:00 - 17 Feb 2020, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Rechizite de birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Feb 2020, 11:37
Date modified
12 Feb 2020, 11:10
Achizitii.md ID
21019434
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Capsator/Binder/Corector
Date:
12 Feb 2020, 11:10
Question's name:
intrebare
Question:
impartiti in anuntul de participare pozitiile po loturi.
Answer (12 Feb 2020, 11:21):
Anunțul de participare nu conține lista de bunuri solicitate doar cerințele de calificare din motiv că procedura dată este de valoare mică și este reglementată de HG 665/2016. Formularele F4.2 F4.1 au fost încărcate pentru comoditatea participanților. Fiecare OE completează formularele pentru loturile/pozițiile care le va propune. Totodată vă informăm precum o clarificare înseamnă o explicație a unei neclarități și nicidecum nu sfaturi sau solicitări pentru autoritatea contractantă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK