1
Enquiry period
with 11.02.2020 09:44
to 18.02.2020 14:00
2
Bidding period
with 18.02.2020 14:00
to 24.02.2020 14:00
3
Auction
with 25.02.2020 14:00
to 25.02.2020 14:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 235 000 MDL
Period of clarifications: 11 Feb 2020, 9:44 - 18 Feb 2020, 14:00
Submission of proposals: 18 Feb 2020, 14:00 - 24 Feb 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

muștucuri igienice pentru aparatele de măsurare a concentraţiei de etanol în aerul expirat de tip “Dräger 6810” și “Dräger 7510”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Doina, 102
Web site
---
The contact person
Full name
Daniela Bunacale
Contact phone
069484989
Purchase data
Date created
11 Feb 2020, 9:44
Date modified
13 Feb 2020, 16:08
Achizitii.md ID
21019420
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae mustucuri.doc
Bidding Documents
11.02.20 09:44
anunt_de_participare mustucuri.docx
Bidding Documents
S-a modificat la pct.15 ”Criteriile de eligibilitate” S-a modificat termenul de livrare
13.02.20 16:08
documentatia_standard_cop mustucuri.docx
Bidding Documents
13.02.20 16:08
Date:
11 Feb 2020, 12:34
Question's name:
Documente pentru depunere
Question:
Actul care atesta dreptul de a livra/presta bunuri/servicii - care act concret solicitati?
Answer (12 Feb 2020, 13:35):
Autorizație/certificat eliberat de către producător care atestă dreptul ofertantului de a livra bunuri menționate în ofertă
muștucuri igienice pentru aparatele de măsurare a concentraţiei de etanol în aerul expirat de tip “Dräger 6810” și “Dräger 7510”
Date:
12 Feb 2020, 12:12
Question's name:
clarificare
Question:
Actul care atestă dreptul de a livra/presta bunuri/servicii/lucrari. La ce fel de act exact va referiți?
Answer (12 Feb 2020, 13:36):
Autorizație/certificat eliberat de către producător care atestă dreptul ofertantului de a livra bunuri menționate în ofertă
Date:
13 Feb 2020, 12:32
Question's name:
Actul care atestă dreptul de a livra/presta bunuri/servicii/lucrari
Question:
Actul care atestă dreptul de a livra/presta bunuri/servicii/lucrari. Acest act presupune Licenta de activitate in domeniu (care deja nu se mai elibereaza). Daca doriti Autorizatie de la Producator pentru participare si livrare, atunci includeti in lista documentelor obligatorii si acest document. Dar in asa conditii veti limita alti concurenti sa participe la licitatia data.
Answer (13 Feb 2020, 15:35):
Actul a fost exclus, urmăriți modificările
Date:
13 Feb 2020, 12:46
Question's name:
Actul care atestă dreptul de a livra/presta bunuri/servicii/lucrari
Question:
Daca cereti Autorizatie de la Producator pentru participare la licitatia data - in asa conditii veti limita alti concurenti sa participe la licitatia data, deaoarece exista numai un producator Drager,Germania, ce contrazice Legii Concurentei si se creaza monopol pentru acest produs
Answer (13 Feb 2020, 15:35):
Actul a fost exclus, urmăriți modificările
Date:
13 Feb 2020, 13:31
Question's name:
Autirizatie...
Question:
In continuarea calificarilor plasate de catre agentul economic anterior va comunicam ca este un singur distribuitor al companiei Drager in Republica Moldova. Autorizatie de la prodicator poate primi doar compania Labromed https://www.draeger.com/ru_ru/Home/Contact-Detail/Labromed-LaboratorSRL/5820 ... si Dvs cunoasteti foarte bine acest lucru, pentru ca doar ei va-u livrat aceste produse anterior. Nu vrem sa credem ca intentionat solicitati autorizatie, pentru a exclude concurenta... insa doar aceasta concluzie putem trage din cerintele Dvs. Solictam sa expuneti clar pentru ce va trebuie autoriazatia . Aveti nevoie de instalare si service pentru mustucurile de plastic, si va asigurati in livrarea unor servicii calitative de catre un distibuitor autorizat? Ori care este motivul?
Answer (13 Feb 2020, 15:35):
Actul a fost exclus, urmăriți modificările
Date:
13 Feb 2020, 13:34
Question's name:
Termen de livrare - 15 zile de la inregistrarea contractului
Question:
Termen de livrare - 15 zile de la inregistrarea contractului - este prea mic, pentru cantitatea solicitata, pentru livrarea asa cantit. (35000 buc) este necesar minimum 30 zile
Answer (13 Feb 2020, 15:27):
În urma solicitării Dvs am modificat termenul de livrare - 30 de zile de la înregistrarea contractului la Trezoreria de Stat
Date:
13 Feb 2020, 15:55
Question's name:
Actul a fost exclus, urmăriți modificările!
Question:
În anunțul de participare nu se văd la moment careva modificări la : ,,Autorizație/certificat eliberat de către producător care atestă dreptul ofertantului de a livra bunuri menționate în ofertă" . Sperăm că în scurt timp v-a fi redactat.
Answer (13 Feb 2020, 16:09):
Redactat, o sa verificati
Date:
15 Feb 2020, 09:17
Question's name:
pct. 7 din lista Documentației necesare: Garanția de ofertă 1% din valoare ofertei
Question:
Orice participant care intenționează să participe la licitație, de la sine se înțelege că vrea să cîștige și să semneze contractul, apoi să-și execute obligațiunile contractuale, respectiv să facă livrarea la timp și in termen și de calitatea corespunzătoare. Pentru ce aveți nevoie Dumneavoastră de Garanția pentru ofertă în valoare de 1%? În spatele acestei garanții: Banca acoperă sumna acestei garanții 2820 Lei din contul participantului, sau o acoperire cu gaj, ea comisioane și costuri de oformare a Garanției, etc., necesită timp și resurse pentru a primi această garanție. Cîștigă 1 participant din 5 (de exemplu), iar restul au costuri de participare în valoarea acestor cheltuieli de oformare a Garanției pentru ofertă, care ulterior for fi trecute ca cheltuieli.
Answer (17 Feb 2020, 08:28):
Buna ziua, rog sa reviziuti prevederile legale și Documentației standard, segmentul ”Garanția de ofertă”.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.