1
Enquiry period
with 10.02.2020 16:04
to 11.02.2020 17:00
2
Bidding period
with 11.02.2020 17:00
to 13.02.2020 17:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 170 000 MDL
Period of clarifications: 10 Feb 2020, 16:04 - 11 Feb 2020, 17:00
Submission of proposals: 11 Feb 2020, 17:00 - 13 Feb 2020, 17:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament personal medical de protecție
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Web site
---
The contact person
Full name
Traian Harbuz
Contact phone
(022) 82-90-16
Purchase data
Date created
10 Feb 2020, 15:42
Date modified
10 Feb 2020, 16:53
Estimated value (without VAT)
170 000 MDL
Achizitii.md ID
21019384
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Contract period
17 Feb 2020 15:44 - 30 Dec 2020 15:44
List of positions
1)
Title
Echipament personal medical de protecție CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
echipament de protectie.pdf echipament de protectie.pdf
Bidding Documents
10.02.20 16:04
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL Endo-Chirurgie

Normalized price: 27 670 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Echipament personal medical de protecție
Date:
10 Feb 2020, 16:53
Question's name:
Cerinţile din anunţul de participare.
Question:
Informațiile indicate în documentele aferente procedurii de achiziție publică urmează să corespundă cu informațiile indicate sistemul electronic de achiziții (de ex. termenul-limită de depunere a ofertelor, tipul procedurii de achiziție, denumirea obiectului de achiziție, valoarea estimată, nr. și denumirea loturilor, etc). Datele contradictorii pot cauza interpretarea eronată de către operatorii economici a informațiilor respective și determină nerespectarea principiilor achizițiilor publice. Publicaţi documentele de atribuire.
Answer (11 Feb 2020, 08:14):
Bună ziua. Este vorba despre o procedură de achiziție de valoare mică (simplificată). Dacă aveți o ofertă de preț pentru bunurile menționate veniți cu această ofertă. Asta-i tot.
Echipament personal medical de protecție
Date:
11 Feb 2020, 12:09
Question's name:
Documentele aferente procedurii de achiziție
Question:
Informațiile indicate în sistemul electronic de achiziții este 10 bucata diferă de informațiile indicate în documentele aferente procedurii de achiziție este 8 poziţe şi mai multe bucăţi. Vă rugăm se efectuaţi corespunderea cantităţii. Datele contradictorii pot cauza interpretarea eronată de către operatorii economici a informațiilor respective și determină nerespectarea principiilor achizițiilor publice
Answer (11 Feb 2020, 12:46):
luați legătura telefonic vă rog să clarificăm acest moment
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications