1
Enquiry period
with 07.02.2020 13:02
to 17.02.2020 14:00
2
Bidding period
with 17.02.2020 14:00
to 28.02.2020 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 480 900 MDL
Period of clarifications: 7 Feb 2020, 13:02 - 17 Feb 2020, 14:00
Submission of proposals: 17 Feb 2020, 14:00 - 28 Feb 2020, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Amenajarea teritoriului adiacent a IMSP Spitalul de Stat din str. Drumul Viilor,34, sectorul Centru,mun. Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
The contact person
Full name
Radu Angela
Contact phone
+373 00729172
Purchase data
Date created
7 Feb 2020, 13:02
Date modified
11 Feb 2020, 11:53
Achizitii.md ID
21019237
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Amenajarea teritoriului adiacent
Budget: 3480900.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
document duae.semnat (1).pdf document duae.semnat (1).pdf
Bidding Documents
11.02.20 09:40
duae document.docx
Bidding Documents
11.02.20 09:46
Date:
10 Feb 2020, 12:58
Question's name:
clarificari
Question:
Buna ziua, Termenul contractului va fi pina la sfirsitul anului 2020? Multumesc.
Answer (11 Feb 2020, 09:00):
Termenul de valabilitate a contractului va fi 1 an din data semnării și aprobării.
Date:
11 Feb 2020, 11:50
Question's name:
Cerinte
Question:
Cit de legal este sa solicitati obligatoriu uzina de asfalt pentru o licitatie de 3mln jumatate?
Answer (11 Feb 2020, 14:11):
Pentru efectuarea calitativă a lucrărilor este necesar de a efectua aceste lucrări fără pauză. Daca ofertantul nu are uzină de asfalt în posesie poate prezenta un contract de colaborare cu o uzină întru procurarea cantității de asfalt necesar și efectuarea lucrărilor calitativ.
Date:
11 Feb 2020, 12:14
Question's name:
Modificari
Question:
Ce modificari a-ti facut la ora 11.53 data de 11.02.2020?
Answer (11 Feb 2020, 13:10):
Am modificat DUAE
Date:
11 Feb 2020, 16:00
Question's name:
Cerinte
Question:
Operatorul economic isi asuma in graficul de executie efectuarea lucrarilor in termenii stabiliti. Solicitam sa scoateti ca cerinta obligatorie: uzina de asfalt. Uzinele de asfalt nu participa la asemenea licitatii pentru ca ele nu au experienta in drumuri, ei produc asfalt si atit!
Answer (12 Feb 2020, 08:32):
Pentru efectuarea calitativă a lucrărilor este necesar de a efectua aceste lucrări fără pauză. Daca ofertantul nu are uzină de asfalt în posesie poate prezenta un contract de colaborare cu o uzină întru procurarea cantității de asfalt necesar și efectuarea lucrărilor calitativ.
Date:
11 Feb 2020, 18:12
Question's name:
Documentatie
Question:
Explicati va rog pct.10 - Diriginte de santier - pe fiecare denumire de lucrari?! Certificatele la citi ingineri e necesar de prezentat? Unul pentru domeniul de constructie si unul pentru electricitate?
Answer (12 Feb 2020, 08:33):
Unul pentru domeniul de constructie a drumurilor si unul pentru electricitate
Date:
11 Feb 2020, 18:33
Question's name:
Documentatie
Question:
La pct.15 Disponibilitate de bani - ce fel de certificat valabil cel mult 3 zile e necesar de prezentat? In cazul in care cineva prezinta contracte de credit sau alte acte care au un termen mult mai mare, acestea din urma nu se iau in consideratie si se discalifica ofertantul?
Answer (12 Feb 2020, 08:37):
Ofertantul trebuie să demonstreze că are acces la/ sau că are disponibile resurse reale negrevate de datorii (1000,0 mii lei ), linii de credit confirmate de bănci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a executa lucrările în prima lună, conform graficului de execuţie. Valabilitatea certificatului cel mult 3 zile . Dvs prezentați un certificat semnat și ștampilat cu copiile contractelor sau alte documente confirmătoare .
Date:
11 Feb 2020, 18:42
Question's name:
Proiect
Question:
Exista proiect? Puteti sa il publicati?!
Answer (12 Feb 2020, 08:41):
Care proiect aveți în vedere ? Caietul de sarcini a fost întocmit conform proiectului de execuție care a fost eaborat de instituție de proiectare licențiată. Cu volumele de lucrări puteți să faceți cunoștință la obiect.
Date:
11 Feb 2020, 18:50
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Ce grosime la pavaj se solicita la pozitiile nr.8, cap. 2.3 Tip 3 si nr.12, cap. 2.4 Tip 4 din caietul de sarcini?
Answer (12 Feb 2020, 08:48):
Grosimea la pavaj 45-56 mm
Date:
11 Feb 2020, 20:41
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Spuneti va rog cum e organizat caietul de sarcini? Adica e un caiet cu 7 capitole sau 7 caiete separat? Totodata va rog sa mentionati cum se repartizeaza cheltuielile suplimentare (asigurarea medicala, transportul, depozitarea, cheltuielile de regie, beneficiul si tva)?! La tot devizul sau la fiecare capitol in parte, luind in considerare ca sunt tipuri diferite de lucrari?!
Answer (12 Feb 2020, 08:50):
Caietul de sarcini este 1 cu 7 capitole. Cheltuielile suplimentare (asigurarea medicala, transportul, depozitarea, cheltuielile de regie, beneficiul si tva) se repartizează pe fiecare capitol aparte .
Date:
12 Feb 2020, 18:22
Question's name:
Proiect
Question:
Cum putem obtine proiectul de executie?
Answer (13 Feb 2020, 09:22):
Conform HOTĂRÎRII GUVERNULUI Nr. 669 din 27-05-2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări ,Secţiunea 3. Întocmirea şi conţinutul documentaţiei de atribuire : 18. Documentaţia de atribuire trebuie să cuprindă, fără a se limita la cele ce urmează, cel puţin: 1) informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special cu privire la adresa, inclusiv telefon, fax, e-mail, persoane de contact, mijloace de comunicare etc.; 2) instrucţiuni pentru ofertanţi care trebuie îndeplinite în legătură cu participarea la procedura de atribuire; 3) cerinţe minime de calificare, precum şi documente care urmează să fie prezentate de ofertanţi pentru dovedirea îndeplinirii acestora; 4) caietul de sarcini; 5) instrucţiuni privind modul de elaborare şi de prezentare a propunerii tehnice şi financiare; 6) informaţii detaliate şi complete privind criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei cîştigătoare; 7) informaţii referitoare la clauzele contractuale obligatorii. Proiectul de execuție nu este parte componentă a documentelor de atribuire. În baza proiectului de executie se întocmește caietul de sarcini. Dvs aveți dreptul de a face cunoștință cu obiectul .
Date:
12 Feb 2020, 18:27
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Cap.6.1, poz.6 cite buc sint necesare? La poz.5 sint necesare 13 buc,insa aici nu sint indicate cite!
Answer (13 Feb 2020, 09:40):
Caiet de sarcini Cap.6.1, poz.6 sint necesare 8 buc
Date:
12 Feb 2020, 18:52
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Spuneti va rog frumos grosimea exacta la pavaj, ca valorile 45-56 nu sint standarte, totodata specificati denumirea sau toate marimile pavajului, deoarece intelegem ca dvs doriti pavaj ceva mai deosebit. Va multumesc anticipat.
Answer (13 Feb 2020, 09:41):
Grosimea la pavaj 45-56 mm
Date:
12 Feb 2020, 18:59
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Totodata ne spuneti va rog pavajul e vibropresat sau vibroturnat?!
Answer (13 Feb 2020, 09:41):
Solicităm pavajul vibropresat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.