1
Enquiry period
with 20.01.2020 14:11
to 09.02.2020 10:30
2
Bidding period
with 09.02.2020 10:30
to 20.02.2020 13:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 494 820 MDL
Period of clarifications: 20 Jan 2020, 14:11 - 9 Feb 2020, 10:30
Submission of proposals: 9 Feb 2020, 10:30 - 20 Feb 2020, 13:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Pavaj și materiale pentru pavare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Gaja
Contact phone
47-11-65
Purchase data
Date created
20 Jan 2020, 14:11
Date modified
21 Jan 2020, 9:39
Achizitii.md ID
21018177
CPV
44113100-6 - Materiale pentru pavare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
21 Jan 2020, 09:39
Question's name:
Modificari
Question:
Buna ziua, scoate-ti va rog din anunt aplicarea semnaturii si stampila ofertatuntului atit timp cit demult se lucreaza cu semnatura electronica care are exact aceleasi efecte juridice. Multumim.
Answer (21 Jan 2020, 14:46):
Bună ziua. Toată documentele după desfășurarea procedurii în decurs de 3 zile se prezintă în original semnate și ștampilate la sediul beneficiarului, vezi Partea V lit. A din DUAE
Date:
21 Jan 2020, 14:49
Question's name:
Modificari
Question:
Si pina la deschiderea ofertelor cum ramine?
Answer (21 Jan 2020, 15:10):
Documentația - original, semnate și ștampilate se încarcă în platformă aplicînd semnătura electronică și respectiv originalele ce au fost încărcate în platformă se prezintă la sediul beneficiarului
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.