Status Cancelled
Estimated value without VAT 76 240 MDL
Period of clarifications: 16 Jan 2020, 12:00 - 17 Jan 2020, 12:30
Submission of proposals: 17 Jan 2020, 12:30 - 24 Jan 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de instalare a sistemului de smenalizare a incendiilor - la plan parter, bloc curativ nr.3, Secția asistență psihiatrică consultativă extraspitalicească.

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Necorespunderea documentației de deviz cât și a proiectului de execuție cu normele intrate în vigoare la data de 16.08.2019 și anume: NCM E.03.03:2018.
Date of cancellation
23 Jan 2020, 19:00
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Lăcrămioara Crudu
Contact phone
022 857 239
Purchase data
Date created
16 Jan 2020, 12:00
Date modified
23 Jan 2020, 19:00
Achizitii.md ID
21017997
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
16 Jan 2020, 12:03
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua, Spuneti-ne va rog daca este proiectul avizat ?
Answer (16 Jan 2020, 14:43):
Bună ziua, da.
Date:
16 Jan 2020, 13:35
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Se solicita Garantia de buna executie, dar conform pct. 10 din formularul model de contract anexat garantia de buna executie trebuie prezentata după primirea scrisorii de acceptare a ofertei. Trebuie sau nu prezentata odata cu oferta Garantia de buna executie?
Answer (16 Jan 2020, 14:45):
Garanția de bună execuție a contractului se înființează la încheierea contractului.
Date:
16 Jan 2020, 14:56
Question's name:
Avizul Agenției pentru Supraveghere Tehnică
Question:
Buna ziua Avizul Agenției pentru Supraveghere Tehnică se ofera de catre Agenția pentru Supraveghere Tehnică nuami dupa finisare lucrarilor si numai dupa ce Inspectorii acestei Agentii vor verifica corectitudinea efectuarii lucrarilor si desigur a proectului daca sa facut conform ultimilor norme din august 2019 . Conform caietului de sarcini aceste produse al producatorului BOLID nu sunt Certificate conform normelor EN-54 . Deci in cazul in care totul se va instala conform proectului AVIZAT (intrebare cu ce data a fost avizat? - caci legea spune ca la inceperea lucrarilor compania care va efectua lucrarile de instalare trebuie sa se conformeze cu ultiemel normative > deci caietuyl de sarcini si proectul nu va fi valabil) cine isi va asuma responsabilitatea in cazul in care nu va corespunde normelor actuale?
Answer (16 Jan 2020, 16:03):
Nr. de înregistrare a avizului SV0779 din 22.10.2019
Date:
16 Jan 2020, 16:10
Question's name:
Nr. de înregistrare a avizului SV0779 din 22.10.2019
Question:
Pai ce cereti atunci in documentele obligatorii acest AVIZ ?
Answer (17 Jan 2020, 11:10):
În documentația de atribuire se solicită Avizul pentru participare la licitațiile publice eliberat de către Agenția pentru Supraveghere Tehnică, unde se stipulează informații rezultate din documentele întocmite cu ocazia inspectărilor/verificărilor privind respectarea legislației în construcții și neconformitățile admise la lucrările generale și similar executate și în curs de execuție din ultimii trei ani, dacă au fost înregistrate din vina exclusivă a antreprenorului.
Date:
16 Jan 2020, 16:27
Question's name:
Avizul Agenției pentru Supraveghere Tehnică
Question:
Deci in cazul in care totul se va instala conform proectului AVIZAT cine isi va asuma responsabilitatea in cazul in care nu va corespunde normelor actuale?
Answer (17 Jan 2020, 10:58):
Persoana care a avizat proiectul.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.