Select the type of procedure
21017837
1
Enquiry period
with
14.01.2020 10:00
to 21.02.2020 12:00
to 21.02.2020 12:00
2
Bidding period
with
21.02.2020 12:00
to 05.03.2020 10:00
to 05.03.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
63 187 000 MDL
Period of clarifications:
14 Jan 2020, 10:00 - 21 Feb 2020, 12:00
Submission of proposals:
21 Feb 2020, 12:00 - 5 Mar 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reabilitare a drumului R36 Basarabeasca – Ceadâr-Lunga – R29, km 20+310 – 32+710
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Jan 2020, 9:48
Date modified
3 Feb 2020, 13:26
Achizitii.md ID
21017837
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reabilitare a drumului R36 Basarabeasca – Ceadâr-Lunga – R29, km 20+310 – 32+710
Budget: 63187000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
29 Jan 2020, 09:57
Question's name:
Sisitem rutier
Question:
Rugam sa dati explicit compozitia materialului descris in pozitia 52 a caietului de sarcini (Strat rutier din materiale granulate, stabilizate cu ciment si zgura granulata prin metoda amestecarii in statii fixe - 8 656.51 m3) si anume: In ce proportie se va folosi fiecare component si cu ce cantitate de ciment se va stabiliza? In memoriu tehnic anexat la documente de licitatie in lista cu variantele constructiei sistemului rutier lipseste tipul constructiei cu material stabilizat cu ciment si zgura.
Answer (29 Jan 2020, 10:52):
Poziția 52 conține următoarele :Beton asfalt reciclat cu 30% de piatră spartă calcaroasă și 4% de ciment M400
Date:
29 Jan 2020, 10:07
Question's name:
Terasamente
Question:
poz. 11 (Transportarea la distanta de 67 km) ce coeficient se aplică?
Answer (29 Jan 2020, 10:53):
Pentru poziția 11 se aplică coeficientul K=2,23
Date:
3 Feb 2020, 14:25
Question's name:
Sistemul rutier
Question:
pozitia 54 ( Imbracaminte din beton asflatic de tip MII) Amestec de ce tip presupune? SKPg-II sau SKBg-II ?
Answer (3 Feb 2020, 15:33):
pozitia 54 se va lua în calcul amestec SKBg-II.
Date:
4 Feb 2020, 10:36
Question's name:
Imbracamintea rutiera
Question:
In memoriu tehnic, stratul inferior din beton asfaltic se executa din beton asfaltic cu granulatie mare, poros, ce corespunde amestecului de tip SKPg-II, dar nu SKBg-II (ce este mixtura densa cu granulatie mare, si este mai scumpa). Pina la urma, ce tip de mixtura trebuie sa fie luata in calcul?
Answer (4 Feb 2020, 10:59):
Conform proiectului marca betonului asfaltic care urmează a fi aplicată pentru stratul inferior corect este SKPg-II
Date:
4 Feb 2020, 12:16
Question's name:
Imbracamintea rutiera
Question:
Stratul de fundatie din piatra sparta conform proiectului sa asterne in doua straturi de 16 cm si 10 cm din material omogen ( piatra sparta de calcar M300, lista centralizata de cantitati a memoriu tehnic anexat). Cu ce scop in caietul de sarcini o fost modificata marca materialului? Stratul de jos - piatra sparta M300, stratul de sus - piatra sparta M600... De ce ambele stratuti nu pot fi executate din piatra sparta cu aceiasi marca de rezistenta
Answer (4 Feb 2020, 13:35):
Ambele straturi din piatră spartă M300
Date:
4 Feb 2020, 16:41
Question's name:
Siguranta rutiera
Question:
in compartimentul 1 a caietului de sarcini (demolarea indicatoarelor rutiere existente) este prevazuta demolarea indicatoarelo rutiere existente cu remarca (intoarcere 100%), dar in compartimentul 6.8 nu este specificat cite indicatoare ce urmeaza a fi instalate sunt de la intoarcere, si care anume sunt ?
Answer (4 Feb 2020, 16:53):
Indicatoarele rutiere după demontare se întorc la S.A.”Drumuri”. Se instalează indicatoare noi conform caiet de sarcini
Date:
5 Feb 2020, 16:30
Question's name:
Sisitem rutier
Question:
in pozitia 52 a caietului de sarcini este ubducat strat rutier din materiale granulate, stabilizate cu ciment in grosimea H=11.5 cm. Acest material se asterne cu grosimea 11.5 pe toata suprafata, sau acest strat este un strat de egalizare cu grosimea variabila care se aplica pe oarecare tronsoane? Atunci in caietul de sarcini trebuie sa fie specificat ca grosimea = 11,5 cm - este grosimea medie.
Answer (5 Feb 2020, 16:58):
Conform proiectului de execuție, lista cantităților de lucrări pentru îmbrăcămintea rutieră
Date:
6 Feb 2020, 09:08
Question's name:
Sisitem rutier
Question:
Conform listei de cantitati din memoriu tehnic enexat strat rutier din materiale granulate, stabilizate cu ciment nu este indicat nicaieri. In lista centralizata de cantitati este indicat stratul de egalizare din beton asfaltic cu diferite grosimi. La ce proiect de executie va referiti? Unde anume noi putem gasi raspuns la intrebarea precedenta?
Answer (6 Feb 2020, 09:34):
Conform memoriului tehnic actualizat (vezi documentele procedurii, iar întreg proiectul pe www.asd.md/achiziții/naționale/achiziții curente procedura respectivă/ proiect de execuție) stratul îmbrăcămintei rutiere din materiale granulate, stabilizate cu ciment in grosimea H=11.5 cm se amenajează pe întreaga lățime a sectoarelor unde va fi efectuată reparația îmbrăcămintei rutiere. Pentru celelalte sectoare acest constructiv nu este prevăzut.
Date:
13 Feb 2020, 11:57
Question's name:
sistem rutier
Question:
pozitia 52 caietului de sarcini. Norma DA10B nu prevede coeficentul de compactare pentru amestecul de piatra sparta si rumegusul de asfalt stabilizate cu ciment. Ce coeficient putem apleca pentru acest amestec?
Answer (13 Feb 2020, 13:49):
Va fi aplicat coeficientul de compactare K=1,29
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK