1
Enquiry period
with 03.01.2020 09:49
to 10.01.2020 10:21
2
Bidding period
with 10.01.2020 10:21
to 12.01.2020 10:21
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 83 333 MDL
Period of clarifications: 3 Jan 2020, 9:49 - 10 Jan 2020, 10:21
Submission of proposals: 10 Jan 2020, 10:21 - 12 Jan 2020, 10:21

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de încărcare, menținere și restabilire a cartușelor

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Full name
Peștereanu Nina
Contact phone
+37322025907
Purchase data
Date created
3 Jan 2020, 9:46
Date modified
6 Jan 2020, 12:32
Achizitii.md ID
21017492
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini
Evaluation Criteria
-
3.01.20 09:49
Servicii de încărcare, menținere și restabilire a cartușelor
Date:
6 Jan 2020, 12:32
Question's name:
Documentele pentru depunere + Regenerarea
Question:
Buna ziua! 1. Nu este anexată lista cu documente necesare pentru depunerea ofertei. 2. Ce servicii include procedura de "REGENERARE"? Doar serviciile de menținere și restabilire, sau și serviciul de "ÎNCĂRCARE"?
Answer (9 Jan 2020, 10:21):
Buna ziua. La achizitii de valoare mica nu se solicita careva documente, doar ce este indicat in caietul de sarcini pentru incarcarea si regenerarea cartuselor. O zi buna.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.