Status Cancelled
Estimated value without VAT 577 917 MDL
Period of clarifications: 31 Dec 2019, 12:43 - 9 Jan 2020, 12:00
Submission of proposals: 9 Jan 2020, 12:00 - 13 Jan 2020, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Confom anunțului de participare

Information about the cancellation
The reason of cancellation
se anuleaza procedura privind achiziționarea echipamentului de unitati principale a sistemului de conferințe ca urmare a nealocării finanțării de către Consiliul Europei
Date of cancellation
7 Feb 2020, 9:03
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
The contact person
Full name
Nina Muntean
Contact phone
022-578-994
Purchase data
Date created
31 Dec 2019, 12:43
Date modified
7 Feb 2020, 9:03
Achizitii.md ID
21017373
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
3 Jan 2020, 10:46
Question's name:
termen de livrare
Question:
Buna ziua! Vă rog să concretizați teremen de livrare. În anunț de participare punct 11 este indicat : ”Termenii și condițiile de livrare solicitați: Livrarea bunului, prezentarea facturii fiscale și semnarea actului de predare-primire vor fi pînă la data de 24 ianuarie 2020, ora: 14:00.” Iar în tabel eate indicat: ”24Termen de livrare Set 1 - Până la 30 zile lucrătoare”. Vă mulțumim pentru răspunsul D-ră promt!
Answer (3 Jan 2020, 14:36):
va aducem la cunoștința ,că referitor la livrarea bunurilor termenul de livrare va fi pină la 24 februarie 2020
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.