Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 153 833,33 MDL
Period of clarifications: 30 Dec 2019, 16:32 - 10 Jan 2020, 14:00
Submission of proposals: 10 Jan 2020, 14:00 - 20 Jan 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de deservire și menținere a infrastructurii Sistemului Informațional al BNM (servere, stocuri de date, echipamente de rețea, imprimante și aparate multifuncționale, licențele IDEA și WhatsUp)

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procedura se va publica din nou, din motiv că se modifică documentația de atribuire.
Date of cancellation
31 Dec 2019, 11:49
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Samoila
Contact phone
022822237
Purchase data
Date created
30 Dec 2019, 16:32
Date modified
31 Dec 2019, 11:49
Achizitii.md ID
21017341
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
30 Dec 2019, 17:08
Question's name:
lot 5 Extinderea termenului de garanție a echipamentelor active de reţea
Question:
Buna ziua. Vă rog să clarificați. În lot 5 Extinderea termenului de garanție a echipamentelor active de reţea sunt indicate mentenanța a 2 producători - Cisco și HP. De oare ce partener al unui producător nu va putea participa la licitația. Spuneți vă rog, nu se poate de modificat și delimita lotul 5. Vă mulțumim anticipat!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.