1
Enquiry period
with 25.12.2019 14:14
to 11.01.2020 07:50
2
Bidding period
with 11.01.2020 07:50
to 16.01.2020 04:50
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 25 Dec 2019, 14:14 - 11 Jan 2020, 7:50
Submission of proposals: 11 Jan 2020, 7:50 - 16 Jan 2020, 4:50

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de curatenie pentru sediile MAEIE pentru anul 2020.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Web site
---
The contact person
Full name
Sobol Vadim
Contact phone
578-235
Purchase data
Date created
25 Dec 2019, 14:14
Date modified
26 Dec 2019, 19:49
Achizitii.md ID
21017109
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
25.12.19 14:14
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
25.12.19 14:14
duae.pdf duae.pdf
Bidding Documents
25.12.19 14:14
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Bidding Documents
25.12.19 14:14
Date:
26 Dec 2019, 19:49
Question's name:
consumabile
Question:
va rugam sa specificati cite consumabile aveti nevoie , ce cantitate lunara de hirtie de viceu si servetele?
Answer (27 Dec 2019, 10:48):
Hartie de viceu - 140 buc. Servetele - 70 buc.
Date:
27 Dec 2019, 11:02
Question's name:
consumabile
Question:
cite consumabile aveti nevoie ?
Answer (27 Dec 2019, 11:03):
RASPUNSUL DE SUS E GRESIT: Hartie de viceu - 70 buc. Servetele - 140 buc.
Date:
27 Dec 2019, 12:12
Question's name:
consumabile ,grafic de munca
Question:
VA ROG SA SPECIFICATI CE INVENTAR SOLICITATI CITE ASPIRATOATE CITE MASINI DE SPALAT? SI CE SOLUTII CANTITATEA?
Answer (27 Dec 2019, 12:46):
Indicat in caietul de sarcini.
Date:
28 Dec 2019, 13:04
Question's name:
Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională
Question:
p 3 a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;
Answer (30 Dec 2019, 08:26):
Care este intrebarea?
Date:
28 Dec 2019, 13:14
Question's name:
Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională si caet de sarcine....
Question:
1. Solicitați o sumă care depășește suma rambursabilă de 2 ori mai mult pentru a vă asigura munca? Specificați următoarele date: 2. Suprafața totală a clădirii în metri pătrați pentru curățare? clauza 2.1 consumabila: sunt indicate doar hârtie igienică și săpun fără șervețele. 3. Care sunt modulele dozatoarelor pentru hârtie igienică loya, săpun lichid, palatanete uzate? 4. Care sunt parametrii indicativi ai produsului (dimensiune, diametru, material) pentru hârtie igienică, săpun lichid și prosoape de hârtie? 5. Precizați numărul de flori și numele lor pentru culori pentru îngrijire? 6. Spălarea ferestrelor pe ambele părți este indicată în clauza 2.2. Curățarea generală lunară și 2.1 și tremurul de curățare generală. Care este frecvența exactă pentru spălarea geamurilor? 7. Sursa chimică a covoarelor, punctul 2.2. Curățarea generală lunară. Indicați numărul exact de m2 mâncați. Această lucrare trebuie efectuată la fața locului. Și dimensiunea covorului, numărul și m2 total dacă această lucrare este realizată cu export? 8. În tutorial, clauza 2.2 a lucrului la cerere: care este volumul de muncă la cerere? 9. Calculul acestor lucrări ar trebui inclus în costul lucrărilor generale sau ar trebui plătite separat? 10. Descrieți tipurile de lucrări pentru 4450m2 de teritoriu extern? 11. Care este modelul distribuitorului de distribuitor de aer electronic? 12. Trebuie să se producă detergenți numai cu certificate UE sau este posibil să se utilizeze produse fabricate în Moldova și care au un certificat de conformitate al Moldovei? 13. Ce parametri trebuie să conțină CV femei de servicee? 14. 10 persoane este volumul pentru alegere sau pentru efectuarea lucrărilor de curățare? 15. Este necesar pentru CV-ul ținătorului, deoarece există un teritoriu extern?
Answer (30 Dec 2019, 13:01):
1. Pentru a ne asigura ca operatorul economic sa detina o experienta solida in domeniul cleaningului; 2. Indicat in caietul de sarcini, suprafetele ce necesita a fi curatate; 2.1. Inclusiv servetele: Hartie de viceu - 70 buc. (lunar); Servetele - 140 buc. (lunar). 3. Sapun lichid; 4. Standard: Săpun lichid cu Glicerină, hartie igienica si servetele de culoare alba, calitate superioara; 5. Cca 150 flori; 6. De doua ori; 7. 1500 m2; 8. In dependenta de vizitele delegatiilor oficiale, sedintelor aparute ad hoc, in urma unor lucrari de reparatii; 9. Nu este clara intrebarea; 10. Spatiul exterior nu necesita efectuarea serviciilor, respectiv oferta trebuie sa contina doar oferta pentru curatenia interioara; 11. Nu este clara intrebarea; 12. Certificat de conformitate UE; 13. CV-urile trebuie sa contina background-ul doamnelor care vor presta serviciile de curatenie si anume, locul precedent de lucru si perioada in care a prestat servicii + CV-ul superviserului; 14. 10 femei; 15. Curatenia externa nu este necesara, doar curatenia interna.
Date:
28 Dec 2019, 13:19
Question's name:
paragraful 5 propunere financiară din caietul de sarcini:
Question:
Punctul 5.2-5.4 prevede un astfel de descifrareaal prețului sub forma unei declarații la descărcarea documentelor sau la cerere după ce a decizia candidatul câștigător.
Answer (30 Dec 2019, 13:02):
Solicitam prezentarea propunerii financiare la prezentarea ofertei.
Date:
30 Dec 2019, 09:35
Question's name:
toate întrebări
Question:
Vă rugăm să răspundeți la toate cele 15 întrebări?
Answer (30 Dec 2019, 13:03):
Rog sa vedeti raspunsurile mai sus.
Date:
30 Dec 2019, 18:32
Question's name:
curatenie interioara si exteriara? si curatenia spatiului adiacent a cladirii?
Question:
curatenie interioara si exteriara? si curatenia spatiului adiacent a cladirii?.. cine spala perdelele din oficiu? cine spala vesela cani de cafea ceai din birouri?rog sa raspundeti
Answer (31 Dec 2019, 10:09):
Buna ziua, serviciile vor fi prestate doar pentru curatenia interioara a ministerului, in conformitate cu solicitarile din cadrul Caietului de Sarcini. Draperiile nu intra in caietul de sarcini, respectiv nu vor fi spalate de catre operatorul economic. Vesela va fi spalata doar in salile de protocol si la conducere (5 birouri).
Date:
3 Jan 2020, 15:32
Question's name:
CV
Question:
Întrucît, conform criteriilor de eligibilitate și de selecție indicate în anunțul de participare, nu sa solicitat prezentarea listei personalului care urmează a fi înaintat pentru prestarea serviciilor de curățenie...vă rugăm să clarificați – cînd va fi necesar de a prezenta CV-urile ? CV-urile vor fi prezentate doar de către operatorul economic desemnat cîștigător ?
Answer (9 Jan 2020, 07:50):
CV-urile vor fi prezentate de catre operatorul economic desemnat castigator
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.