Lot 1.Telefonie mobilă
to 21.12.2019 16:16
to 24.12.2019 17:16
to 26.12.2019 14:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1 Furnizorul este responsabil de asigurarea calității comunicării și unui nivel suficient de înalt al semnalului de la antene (pentru toate aparatele de telefon din posesia Beneficiarului care sunt compatibile cu tehnologia de comunicație a Furnizorului) și în toate încăperile Beneficiarului inclusiv pe acoperiș, în subsoluri, în depozite, etc. la necesitate instalând antene suplimentare pentru atingerea acestui scop.
2 Posibilitatea prestării serviciilor în cantitate nelimitată de abonați, la prețul și condițiile indicate în ofertele prezentate.
3 Activarea abonamentelor și serviciilor suplimentare va fi efectuată la cererea Beneficiarului cu înștiințarea abonatului de către operator prin SMS gratuit.
4 Notificarea gratuită despre apeluri pierdute.
5 Posibilitatea utilizării minutelor naționale incluse în abonamente pentru efectuarea apelurilor internaționale în raport de 1:10 (un minut internațional în schimbul a zece minute naționale).
6 Prestarea internet mobil inclus în abonamente la viteza de până la 150 Mbps.
7 După consumarea traficului stabilit în abonamente, serviciul internet mobil va fi oferit gratuit și nelimitat la viteză de cel puțin 256 kbps.
8 Traficul internet mobil, minutele și SMS naționale, neutilizate în luna curentă vor fi transferate în luna următoare în volumul maximal al unui abonament lunar.
9 Apelurile naționale vor fi taxate la secundă, începând cu prima secundă.
10 Posibilitatea utilizării pachetelor suplimentare de servicii conform ofertelor prezentate, doar la solicitarea strictă a persoanei de contact.
11 Activarea, înlocuirea gratuită a SIM-urilor.
12 In cazul schimbului operatorului, numerele existente trebuie transferate gratuit la noul operator și la abonamentele solicitate.
13 Prezentarea listei prețurilor pentru serviciile extra-abonament.
14 Fixarea unei limite pentru serviciile de apeluri în Roaming și internaționale în volumul solicitat de persoana de contact pentru fiecare număr de telefon.
15 Prezentarea facturilor lunare detaliate. Factura detaliată va cuprinde toate tipurile de abonamente, servicii suplimentare și costurile acestora, inclusiv în format Excel.
16 Asigurarea unui program de asistență tehnică 24 ore/zi, 7 zile/săptămână la care să se apeleze prin intermediul a cel puțin unui număr de telefon și a unei adrese de e-mail, unde să răspundă personal dedicat pentru autoritatea contractantă.
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
SA Moldtelecom
Orange Moldova
In case Award criteria is The lowest price: documents such as 'Qualification Documentation', 'financial proposal' and 'Illustration' will be browseable for all only after your offer has been placed in 'pending' status.
Moldcell SA
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.