1
Enquiry period
with 11.12.2019 10:18
to 17.12.2019 10:00
2
Bidding period
with 17.12.2019 10:00
to 24.12.2019 10:00
3
Auction
26.12.2019 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 83 395,84 MDL
Period of clarifications: 11 Dec 2019, 10:18 - 17 Dec 2019, 10:00
Submission of proposals: 17 Dec 2019, 10:00 - 24 Dec 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2020

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
The contact person
Full name
SIS SIS
Contact phone
022-239-391
Purchase data
Date created
11 Dec 2019, 10:18
Date modified
16 Dec 2019, 16:31
Achizitii.md ID
21016060
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_servicii(1).docx
Bidding Documents
11.12.19 10:18
caiet de sarcini.docx
Technical Specifications
11.12.19 10:18
duae.doc
Eligibility Criteria
11.12.19 10:18
Date:
16 Dec 2019, 16:31
Question's name:
clarificare
Question:
Buna ziua, In cadrul procedurii date, au fost anuntate 3 loturi. Conform legislatiei in vigoare, urmeaza a fi inaintate oferte pentru fiecare lot separat si urmează a fi desemnat cite un cistigator pe fiecare lot separat. Totodata, anuntul de participare prevede semnarea unui contrcat comun pentru toate 3 loturi. Rugam clarificarea aspectului dat si efectuarea modificarilor de rigoare in documentatia de atribuire.
Answer (16 Dec 2019, 16:44):
Conform documentației de atribuire, criteriul de evaluare a ofertelor va fi: Cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă (pentru toate 3 loturi). Astfel, operatorii economici vor prezenta prețurile pentru toate loturile în parte, avînd în vedere interdependența dintre aceste servicii.
Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2020 LOTUL 3
Date:
16 Dec 2019, 16:59
Question's name:
Licitatie electronica
Question:
In denumire e indicat: Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2020 LOTUL 3. NU SE VA LICITA. Totodata, sistema indica Inceputul licitatiei: 26 dec 2019, 14:37 Rugam clarificari
Answer (17 Dec 2019, 09:45):
Lotul 3 nu se va licita. Acest lot va fi luat în considerare de către operatorii economici la elaborarea ofertei totale, care va constitui : Suma ofertei totale = oferta lot 1(poz. 1.1-1.5)*12 luni + oferta lot 2(poz. 2.1-2.4) + 20000,00 lei cu TVA (suma planificată pentru lotul 3). Divizarea pe loturi a acestor servicii are ca scop de a micșora prețul la abonamente (lotul 1), precum și prețul unitar pentru Roaming (lotul 2). Comasarea loturilor nu va permite micșorarea serviciilor Roaming conform pasului minim stabilit de Mtender.
Date:
16 Dec 2019, 17:08
Question's name:
clarificare
Question:
In cazul cind autoritatea contravtanta va evaluara oferta dupa criteriul Cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă (pentru toate 3 loturi) care e rostul divizari achizitiei pe loturi ? Astfel creati artificial constringerea de a licita pe fiecare lot separt - insa real contractu va fi semnat cu cistigatorul lotului 1.
Answer (17 Dec 2019, 09:46):
Divizarea pe loturi a acestor servicii are ca scop de a micșora prețul la abonamente (lotul 1), precum și prețul unitar pentru Roaming (lotul 2). Comasarea loturilor nu va permite micșorarea serviciilor Roaming conform pasului minim stabilit de Mtender.
Date:
16 Dec 2019, 17:14
Question's name:
clarificare
Question:
Ce presupune autoritatea contractanta prin sintagma - lotul 3 ramine constant 20000.00 lei cu TVA ? Mai este necesar de a crea un lot separate si o licitatie separate pentru achizitia uni serviciu cu pret constant (ne schimbat) sau este doar o simulare de licitatie ?
Answer (17 Dec 2019, 09:55):
Acest lot va fi luat în considerare de către operatorii economici la elaborarea ofertei totale, care va constitui : Suma ofertei totale = oferta lot 1(poz. 1.1-1.5)*12 luni + oferta lot 2(poz. 2.1-2.4) + 20000,00 lei cu TVA (suma planificată pentru lotul 3). Contractul va fi semnat la suma: oferta lot 1 + 300 000,00 lei cu TVA (sumă planificată pentru lotul 2) + 20000,00 lei cu TVA (suma planificată pentru lotul 3).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.