Select the type of procedure
Commercial procurement
21015791
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
160 000 MDL
Period of clarifications:
5 Dec 2019, 17:28 - 9 Dec 2019, 15:00
Submission of proposals:
9 Dec 2019, 15:00 - 12 Dec 2019, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Achizitionarea serviciilor de implementare a sistemului informațional pentru gestionarea documentelor interne autorității contractante.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
IP Oficiul Național al Viei și Vinului Vă informează că, licitația publica nr. ocds-ocds-b3wdp1-MD-1575559004828 din 12 decembrie 2019, privind ,,Servicii de implementare a sistemului informațional pentru gestionarea documentelor interne autorității contractante”, în temeiul art.71 alin. 4) din Lege achizițiilor publice nr.131 din 03.07.2019, este anulată din următoarele motive:
a) Revizuirea și actualizarea caietului de sarcini (specificației tehnice), în vederea întrunirii cerințelor și necesităților autorității contractante.
b) Revizuirea bugetului necesar pentru efectuarea achiziției.
Cu respect,
a) Revizuirea și actualizarea caietului de sarcini (specificației tehnice), în vederea întrunirii cerințelor și necesităților autorității contractante.
b) Revizuirea bugetului necesar pentru efectuarea achiziției.
Cu respect,
Date of cancellation
16 Jan 2020, 10:48
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Dec 2019, 17:28
Date modified
16 Jan 2020, 10:48
Achizitii.md ID
21015791
MTender ID
CPV
48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor.
Budget: 160000.0 MDL
Cancelled
Date:
6 Dec 2019, 09:47
Question's name:
Anexa nr. 1
Question:
Buna ziua, va rog sa atasati Anexa nr. 1 conform Notei din Anuntul de participare, vedeti punct 8.
Answer (6 Dec 2019, 10:14):
Buna ziua,
IP Oficiul National al Viei si Vinului va informeaza urmatoarele:
1- Anexa nr.1 este atasata in cadrul procedurii, impreuna cu celelalte documente. Va indemnam sa faceti click suplimentar la procedura ( faceti click suplimentar in compartimentul Lista loturilor),pentru a accesa restul actelor/documente atasate. Daca intimpinati dificultati in vederea accesarii informatiei, recomandam sa luati legatura cu suportul tehnic al platformei electronice pentru solutionarea dificultatilor aparute. Cu respect,
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor.
Date:
8 Dec 2019, 23:18
Question's name:
numarul de utilizatori
Question:
Rugam respectuos să specificati numarul de utilizatori!
Answer (9 Dec 2019, 08:50):
Buna ziua,
IP Oficiul National al Viei si Vinului vine cu următorul răspuns:
1- Numărul de utilizatori: 20 (douăzeci).
Cu respect,
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor.
Date:
9 Dec 2019, 09:11
Question's name:
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor
Question:
Buna ziua, va rog sa specificati dacă soluția trebuie să includă și componentele hardware (ex. server, medii de stocare)?
Answer (9 Dec 2019, 11:07):
Buna ziua,
IP Oficiul National al Viei si Vinului vine cu următorul răspuns:
1-Soluția va fi instalată pe infrastructura deja existentă a autorității contractante.
Cu respect,
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK