1
Enquiry period
with 29.11.2019 18:56
to 03.12.2019 19:30
2
Bidding period
with 03.12.2019 19:30
to 10.12.2019 18:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 950 000 MDL
Period of clarifications: 29 Nov 2019, 18:56 - 3 Dec 2019, 19:30
Submission of proposals: 3 Dec 2019, 19:30 - 10 Dec 2019, 18:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Mateevici, 111
Web site
---
The contact person
Full name
Ion Butucea
Contact phone
+37379647654
Purchase data
Date created
Date modified
1 Dec 2019, 11:35
Estimated value (without VAT)
950 000 MDL
Achizitii.md ID
21015389
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 august 1989, nr. 137, mun. Chişinău
Contract period
16 Dec 2019 02:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparaţii CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
COP doc_standard
Technical Specifications
Doc. standard
29.11.19 18:56
CAIET DE SARCINI
Technical Specifications
Lista lucrărilor
29.11.19 18:56
Anunţ COP
Technical Specifications
Anunţ
29.11.19 18:56
DUAE amtap
Technical Specifications
DUAE
29.11.19 18:56

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Vanro-Com

Normalized price: 504 252,08 MDL
Status: Cancelled
Reason: Alte motive
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL Anreal Cons

Normalized price: 522 400 MDL
Status: Cancelled
Reason: Alte motive
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Hiperteh

Normalized price: 571 782,27 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunderea tuturor cerinţelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

MAGDA SRL

Normalized price: 624 714,48 MDL
Status: Cancelled
Reason: Alte motive
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

BIOENERG CONSTRUCT

Normalized price: 653 902,23 MDL
Status: Cancelled
Reason: din alte motive
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Anserplast

Normalized price: 710 179,71 MDL
Status: Cancelled
Reason: Din alte motive
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

5AQ INVEST SRL

Normalized price: 750 307,20 MDL
Status: Cancelled
Reason: Preţ majorat
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Obiectul achiziției Lucrări de reparaţii
Date:
1 Dec 2019, 18:07
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
I. Conform anutului de participare pt.15, subpunctul 19, (Cifra medie anuală de afaceri în ultimii 3 ani conform IPO14) Dvs solicitati ca cifra medie sa fie 10 000 000.00 lei. Articolul 21. Capacitatea economică şi financiară: (2) În sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Autoritatea contractantă indică principalele motive pentru o astfel de cerință în documentația de atribuire. Atunci cînd un contract este împărțit în loturi, indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Cu toate acestea, autoritatea contractantă stabilește cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici cu referire la grupuri de loturi, dacă ofertantului cîștigător îi sînt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp. În cazul în care urmează să se atribuie contracte bazate pe un acord-cadru, cifra de afaceri anuală maximă se calculează în funcție de dimensiunea maximă anticipată a contractelor specifice care vor fi executate în același timp sau, dacă aceasta nu este cunoscută, pe baza valorii estimate a acordului-cadru. În cazul unor sisteme dinamice de achiziții, cifra de afaceri anuală maximă se calculează pe baza dimensiunii maxime anticipate a contractelor specifice care urmează să fie atribuite în cadrul sistemului respecti. II. Dvs ati indicat in Anuntul de participare in pt.11 Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 15 zile, si in pt. 12. 12.Termenul de valabilitate a contractului:__pînă la 31 decembrie 2019; Explicatine din punct de vedere tehnic a proceselor umede care le aveti in realizarea proiectului Dvs cum ar fi posibil de realizat? tinin cont ca toate intreprinderele din RM, se supun Legii 721 calitatea in constructii. Rog, explicatii legale pe marginea acestor pt. din Anuntul de participare.
Answer (2 Dec 2019, 11:52):
I.Este o greseala de tipar. Solicitam Cifra medie anuală de afaceri în ultimii 3 ani conform IPO14 de 1000000lei (Un milion lei). Multumim de observatie. II. Sa răspuns anterior, la începutul clarificărilor. Mulţumim de observaţii corecte.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications