Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
08.11.2019 11:33
to 21.11.2019 08:39
to 21.11.2019 08:39
2
Bidding period
with
21.11.2019 08:39
to 14.12.2019 08:39
to 14.12.2019 08:39
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 320 300 MDL
Period of clarifications:
8 Nov 2019, 11:33 - 21 Nov 2019, 8:39
Submission of proposals:
21 Nov 2019, 8:39 - 14 Dec 2019, 8:39
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de consultanţă în cercetare şi în dezvoltare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Nov 2019, 11:07
Date modified
15 Nov 2019, 11:23
Achizitii.md ID
21014260
MTender ID
CPV
73200000-4 - Servicii de consultanţă în cercetare şi în dezvoltare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
15 Nov 2019, 11:23
Question's name:
consortiu/asociere
Question:
fiecare membru al consorțiului trebuie să respecte cerințele în totalitate sau se va urmări îndeplinirea cerințelor cumulat pe consorțiu?
Answer (19 Nov 2019, 08:34):
Pct. 6 din Termenii de Referință corespunzători specifică expres cerințele față de specialiștii care urmează a fi „asociați” în cadrul persoanei juridice - Prestatoare de servicii. Astfel, se va urmări îndeplinirea cerințelor cumulat pe consorțiu. Dacă vă referiți la cerința „experiență anterioară de lucru în cadrul proiectelor internaționale, inclusiv finanțate de IFAD (va constitui un avantaj)” și „cel puțin un proiect de succes implementat în ultimii 3 ani în legătură cu sistemul AEΔ, această cerință se referă la persoana juridică.
Date:
16 Nov 2019, 12:10
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
1. Beneficiarul intenționează să formeze o societate de plată proprie princ are va gestiona activitatea fiecărei asociații sau fiecare asociați poate avea acces direct la sistemele de remitențe?
2.Serviciile trebuie să fie disponibile offline în asociații sau și în regim online?
3.Beneficiarul intenționează să formeze o societate de plată proprie princ are va gestiona activitatea fiecărei asociații sau fiecare asociați poate avea acces direct la sistemele de remitențe?
4.Serviciile trebuie să fie disponibile offline în asociații sau și în regim online?
Answer (19 Nov 2019, 08:37):
1. Beneficiarul intenționează să formeze o societate de plată proprie prin care va gestiona activitatea fiecărei asociații sau fiecare asociați poate avea acces direct la sistemele de remitențe?
Potrivit pct. 5 din Termenii de Referință, sarcina I și II:
”Prestatorul va identifica și selecta 30 AEÎ pentru a participa în cadrul proiectului pilot care va permite AEÎ să acționeze în calitate de agenți pentru transferurile de remitențe și alte servicii de plată.”
„Prestatorul urmează să dezvolte un set de pre-condiții pentru selectarea celui mai corespunzător furnizor al serviciilor de plată (inclusiv, dar ne fiind limitat la Oficiul Poștal), care va permite AEÎ să devină agenți pentru transferurile de remitențe la coridoarele de bază de remitențe în Moldova la un cost efectiv și convenabil.”
Astfel, urmează a fi identificat și selectat furnizorul serviciilor de plată (societăți de plată care sunt în drept să desfășoare acest tip de activitate potrivit legislației), la care, ulterior, AEÎ vor fi conectate drept agenți pentru transferurile de plată.
Doar la finalul activităților, potrivit pct. 5 din Termenii de Referință, sarcina VI, se propune „Diagnosticarea organizațiilor APEX pentru a dezvolta o societate proprie de plată și sistem de remitențe” prin efectuarea unui studiu prealabil de fezabilitate pentru a evalua dacă organizațiile APEX ale AEÎ pot susține instituționalizarea unei societăți de plată.
2.Serviciile trebuie să fie disponibile offline în asociații sau și în regim online?
Calitatea de agenți pentru transferurile de remitențe (și alte servicii de plată) ale AEÎ presupune transferuri în regim online.
3.Beneficiarul intenționează să formeze o societate de plată proprie prin care va gestiona activitatea fiecărei asociații sau fiecare asociați poate avea acces direct la sistemele de remitențe?
A se vedea răspunsul de la întrebarea nr. 1.
4.Serviciile trebuie să fie disponibile offline în asociații sau și în regim online?
Calitatea de agenți pentru transferurile de remitențe (și alte servicii de plată) ale AEÎ presupune transferuri în regim online.
Date:
16 Nov 2019, 12:12
Question's name:
Experți
Question:
Potrivit unei din cerintele de eligibilitate se solicita "Experți cu experiență de cel puțin doi ani în domeniul IT în sectorul microfinanțării;" - Intrebare: Experții au nevoie de experineță in microfinantare sau e ok si pe banking?
Answer (19 Nov 2019, 08:39):
Potrivit pct. 6 din Termenii de Referință, experiența relevantă se consideră în domeniul „microfinanțării”.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK