Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
2 215 625 MDL
Period of clarifications:
11 Nov 2019, 13:53 - 20 Nov 2019, 14:00
Submission of proposals:
20 Nov 2019, 14:00 - 25 Nov 2019, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Mobilier
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică
(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică
(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică
Date of cancellation
14 Nov 2019, 11:55
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Tighina nr. 6
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Nov 2019, 13:50
Date modified
14 Nov 2019, 11:55
Achizitii.md ID
21014218
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
11 Nov 2019, 20:53
Question's name:
Termenii de livrare
Question:
Buna. Dv-stra solicitati ca in termen de 15 zile sa fie executat(materia prima taiata,aplicata cant, asamblata) in cantitatea de 286 dulapuri, 429mese de birou pentru lot1; scaune 500 lot2, fotolii65, lot3 safeu 67buc s.a dupa anumite dimensiuni, deci un model ilustrat in caiet de sarcini. Credem ca in 15 zile de a finaliza chiar si un singur lot este ireal pentru orice companie din RM. pentru lot 1 in cazul unei producere mari este realizabil in 2-3luni, pentru lot 2 si lot3 in aceste cantitati trebuie sa fie in stoc in RM, in caz ca cantitatea solicitata nu se regaseste in RM este nevoie de 3 luni pentru a o importa. Rugam respectuos sa revezuiti termenii de livrare pentru a permite participarea mai multor agenti ecenomici , concurenta loiala si transparenta acestei proceduri
Lot2
Date:
14 Nov 2019, 10:21
Question's name:
Anuntul de participare. Lot 2.
Question:
Buna ziua. Referitor la bancheta cu 3 locuri, In anuntul de participare este indicat: "Materialul tapiţeriei - oțel
vopsit laminat" ce se are in vedere prin asta? Si va rugam sa atasati niste poze la modelele din anunt. Multumesc.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK