Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 230 000 MDL
Period of clarifications: 30 Oct 2019, 15:21 - 9 Nov 2019, 9:38
Submission of proposals: 9 Nov 2019, 9:38 - 20 Nov 2019, 9:38

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziţionarea servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, de evaluare a impactului asupra mediului şi de elaborare a documentaţiei tehnice de proiect în vederea creării Modulului de instruire în domeniul comunicaţiilor, din cadrul Centrului Republican de Instruire a IGSU filiala din s. Răzeni, Republica Moldova

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Aplicarea licitatiei electronoce
Date of cancellation
7 Nov 2019, 10:12
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Full name
Andrian Ursachi
Contact phone
022-220362
Purchase data
Date created
30 Oct 2019, 15:21
Date modified
7 Nov 2019, 10:12
Achizitii.md ID
21013910
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Date:
6 Nov 2019, 14:49
Question's name:
Depistarea încălcărilor
Question:
Citiți mesajul în întregime ... „Conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”, - a răspuns oficial Agenția Achiziții Publice la întrebarea dacă utilizarea licitației electronice este obligatorie (vezi pe portalul AAP, rubrica „ÎNTREBĂRI FRECVENTE”, pct. 24).
Answer (6 Nov 2019, 15:14):
Buna ziua, propriu zis nu am inteles intrebarea. Poate o discutăm la tel 022-22-03-62
Date:
6 Nov 2019, 16:12
Question's name:
Depistarea încălcărilor (continuare)
Question:
Vă atenționăm să țineți cont de prevederile art. 33 alin. (1) și art. 35 alin. (2) din Legea nr. 131/2015, oferind răspunsurile la întrebări în scris sau indicându-le în documentația de atribuire întru ca toți operatorii economici să aibă acces la clarificarea dată, așadar solicităm repetat să operați modificările necesare, fiindcă prezența licitației electronice în cadrul procedurii de achiziție publică din speță contravine normelor citate supra, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către ANSC.
Answer (7 Nov 2019, 09:57):
Buna ziua, vor fi operate modificările necesare iar procedura va fi publictă repetat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.