Select the type of procedure
Commercial procurement
21013705
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 019 695 MDL
Period of clarifications:
24 Oct 2019, 17:34 - 8 Nov 2019, 16:21
Submission of proposals:
8 Nov 2019, 16:21 - 23 Nov 2019, 12:21
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de construcții-montaj a Pavilionului de expoziții al IP Universității Tehnice a Moldovei din str. Studenților 9, mun Chișinău
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În Devizul de cheltuieli nu a fost inclus costul elementelor carcasei metalice (poz. 32-36), ulterior fiind necesară rambursarea costului acestor materiale conform prevederilor pct. 8.3-CPL01.01-2012. Astfel se modifică valoarea estimată pentru licitația dată. Din motive tehnice platforma nu permite modificarea acesteia (valorii estimate). Anulăm această procedură care va fi anunțată în timpul apropiat.
Date of cancellation
6 Nov 2019, 16:26
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Oct 2019, 17:34
Date modified
6 Nov 2019, 16:26
Achizitii.md ID
21013705
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
29 Oct 2019, 10:33
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! In cs la Capitolul 3. Carcasa metalica din materialele beneficiarului in cantitate de 47.82 t. (Conform numerelor de criterii 31,...,35) Se va include doar manopera pentru lucrarile de asamblare si montare. In primul rind la p. 32-36, iar ceia ce tine de materialele Beneficiarului conform CP L.01.01-2012, este necesara includerea costului la materiale si respectiv rambursarea lor
Extras
REPUBLICA MOLDOVA
COD PRACTIC ÎN CONSTRUCŢII
ECONOMIA CONSTRUCŢIILOR
INSTRUCŢIUNI
PRIVIND ÎNTOCMIREA DEVIZELOR PENTRU LUCRĂRILE
DE CONSTRUCŢII-MONTAJ PRIN METODA DE RESURSE
CP L.01.01-2012
EDIŢIE OFICIALĂ
EDIŢIA A 2-A
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI CONSTRUCŢIILOR
AL REPUBLICII MOLDOVA
CHIŞINĂU 2012
8 Întocmirea decontărilor pentru lucrările de antrepriză executate
8.3 Indiferent de cine achiziţionează materialele de construcţii pentru construire (beneficiarul sau antreprenorul), valoarea materialelor se include în valoarea lucrărilor de antrepriză. În cazul, cînd materialele au fost procurate de beneficiar, aceştia le transmit antreprenorului printr-un proces-verbal cu indicarea valorii lor de deviz (valoarea de deviz a materialelor este preţul de procurare plus cheltuielile de transport şi de achiziţionare-depozitare, fără TVA) şi printr-un rînd aparte – TVA.
Antreprenorul, în modul stabilit, include materialele în valoarea lucrărilor de antrepriză, pe urmă, după totalul procesului-verbal de recepţie a lucrărilor executate înscrie valoarea lor, ca sume rambursate, cu rambursarea sumelor TVA aferente.
Answer (6 Nov 2019, 16:19):
În Devizul de cheltuieli nu a fost inclus costul elementelor carcasei metalice (poz. 32-36), ulterior fiind necesară rambursarea costului acestor materiale conform prevederilor pct. 8.3-CPL01.01-2012. Astfel se modifică valoarea estimată pentru licitația dată. Din motive tehnice platforma nu permite modificarea acesteia (valorii estimate). Anulăm această procedură care va fi anunțată în timpul apropiat.
Date:
29 Oct 2019, 10:38
Question's name:
cs
Question:
Buna ziua! In caietul de sarcini la poz.17 si 41 nu este indicata marca betonului.
Answer (6 Nov 2019, 16:21):
Anulăm această procedură care va fi anunțată în timpul apropiat, Motivul este expus la clarificarea anterioară.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK