Select the type of procedure
Commercial procurement
21013627
1
Enquiry period
with
23.10.2019 17:12
to 04.11.2019 09:00
to 04.11.2019 09:00
2
Bidding period
with
04.11.2019 09:00
to 25.11.2019 09:00
to 25.11.2019 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
449 255 EUR
Period of clarifications:
23 Oct 2019, 17:12 - 4 Nov 2019, 9:00
Submission of proposals:
4 Nov 2019, 9:00 - 25 Nov 2019, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipament special pentru efectuarea controlului la trecerea frontierei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Oct 2019, 17:12
Date modified
31 Oct 2019, 10:59
Achizitii.md ID
21013627
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Dispozitiv de citire a documentelor de călătorie cu calculator încorporat
Budget: 263355.0 EUR
Active
Lot nr. 2 - Complexul hardware-software mobil pentru citirea documentelor de călătorie (pașapoartelor)
Budget: 52671.0 EUR
Active
Lot nr. 3 - Complex hardware-software destinat verificării detaliate a autenticităţii documentelor de călătorie. Comparator video-spectral
Budget: 37800.0 EUR
Active
Lot nr. 4 - Dispozitiv pentru verificarea operativă a autenticității documentelor de călătorie
Budget: 37800.0 EUR
Active
Documents of the procurement procedure
garanție bancară în valută străină.pdf
garanție bancară în valută străină.pdf
Contract Guarantees
23.10.19 17:12
Date:
31 Oct 2019, 10:59
Question's name:
Semnatura electronica
Question:
In urma analizei dosarului, se observa faptul ca Autoritatea Contractanta este orientata si spre participarea operatorilor economici straini. Cu toate acestea, companiile nerezidente sunt in imposibilitatea de a semna electronic documentele ofertei. Din acest considerent, solicitam respectuos sa precizati, daca ofertele companiilor nerezidente nesemnate electronic vor fi acceptate de catre Autoritatea Contractanta.
Answer (4 Nov 2019, 08:56):
În conformitate cu prevederile art.16 alin.(1) al Legii nr.131 din 15.07.2015 privind achizițiile publice, „Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice.”. În context menționăm că, grupul de lucru pentru achiziții al autorității contractante prin prisma competențelor cu care este învestită urmează să examineze multiaspectual ofertele și să se expună prin vot în raport cu acceptarea/respingerea ofertelor în funcție de circumstanțele speței.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK