1
Enquiry period
with 23.10.2019 11:21
to 28.10.2019 09:00
2
Bidding period
with 28.10.2019 09:00
to 31.10.2019 10:00
3
Auction
01.11.2019 13:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 297 000 MDL
Period of clarifications: 23 Oct 2019, 11:21 - 28 Oct 2019, 9:00
Submission of proposals: 28 Oct 2019, 9:00 - 31 Oct 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mobilier
La solicitarea detaliilor, conretizam ca:
Scaunul trebuie sa fie facut din lemn si stofa
Materialul folosit la masa-ramine MDF
Materialul folosit la pat, noptiera si dulap- sa fie PAL melaminat
Oglinda de forma dreptunghiulara, poate fi lipita si pe laminat, la dorinta, dar nu obligatoriu
Daca mai apar neclaritati sau concretizari, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati!

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2070, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Valea Radiului, 16
Web site
---
The contact person
Full name
Stoiciu Cristina
Contact phone
+37378739343
Purchase data
Date created
23 Oct 2019, 10:48
Date modified
24 Oct 2019, 16:04
Achizitii.md ID
21013591
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot2
Budget: 15000.0 MDL
Active
Lot3
Budget: 25000.0 MDL
Active
Lot4
Budget: 90000.0 MDL
Active
Lot 1
Budget: 167000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_cop_mobila
Technical Specifications
Doc. Standart
23.10.19 11:21
Caiet de sarcini mobilier
Technical Specifications
Caiet de sarcini
23.10.19 11:21
anunt_de_participare_mobilier_2019
Technical Specifications
Anunt
23.10.19 11:21
DUAE mobilier
Technical Specifications
DUAE
23.10.19 11:27
documentatia_standard_cop_mobila
Technical Specifications
Doc. standart corectat
23.10.19 11:27
documentatia_standard_cop_mobila
Technical Specifications
Doc. standart ultima varianta
24.10.19 09:00
Caiet de sarcini mobilier
Technical Specifications
Caiet de satcini redactat
24.10.19 09:00
Date:
23 Oct 2019, 14:17
Question's name:
Specificații
Question:
Buna ziua.In caietul de sarcini nu este indicat tipul de material pentru mobilier.Indicati va rog. In anunt de participare indicati ,,Garantia pentru oferta,,. In documentatia standard indicati ,,_0_% din valoarea ofertei fără TVA. Totusi trebuie sa nu garantia? Daca trebuie- care este procentul?
Answer (24 Oct 2019, 08:53):
Clarificari si copletari a caietului de sarcini: 1.Materialul folosit pentru mobilier se cere a fi MDF. 2.Garantia bancara pentru oferta se cere a fi i marime de 1% din valoarea ofertei fara TVA 3. Patul trebuie sa fie functional pentru a sustine salteaua, adica sa includa fie lamele, fie fundul astupat cu MDF(la discretia ofertantului) Va multumim pentru vigilenta!
Date:
24 Oct 2019, 10:09
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Va rugam respectuos sa divizati lotul 1deasemenea fiecare pozitie ca lot aparte, deoarece sunt clase de mobilier diferit, executat din diferit material. Operatorii care executa mobilier din PAL melaminat sau MDF nu se ocupa cu importul scaunelor sau executarea saltelelor. Ar fi si in interesul autoritatii contractante (AC), pentru oferirea participarii a mai multi operatori (OE). Va multumim anticipat
Answer (24 Oct 2019, 15:38):
Din pacate tipul de procedura nu ne permite tehnic divizarea loturilor din procedura deja publicata! Va promitem ca daca va fi necesara publicarea repetata, vom tine cont de recomandarea dvs.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.