1
Enquiry period
with 17.10.2019 09:57
to 22.10.2019 17:00
2
Bidding period
with 22.10.2019 17:00
to 01.11.2019 17:00
3
Auction
with 04.11.2019 11:00
to 04.11.2019 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 596 791,60 MDL
Period of clarifications: 17 Oct 2019, 9:57 - 22 Oct 2019, 17:00
Submission of proposals: 22 Oct 2019, 17:00 - 1 Nov 2019, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Echipament informatic, accesorii pentru computer și articole conexe. Aparate electrice.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Moraru
Contact phone
69742618
Purchase data
Date created
17 Oct 2019, 9:57
Date modified
17 Oct 2019, 15:54
Achizitii.md ID
21013341
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Document camera
Budget: 41666.7 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Display interactiv
Budget: 127500.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - UPS
Budget: 21666.7 MDL
Active
Lot nr. 4 - Disc rigid
Budget: 74833.3 MDL
Active
Lot nr. 5 - Switch
Budget: 8333.3 MDL
Active
Lot nr. 6 - Aparate electrice
Budget: 32500.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 8 - Fax
Budget: 4833.3 MDL
Active
Lot nr. 11 - Memorie RAM
Budget: 14500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
DUAE.doc
Bidding Documents
DUAE
17.10.19 09:57
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE
17.10.19 09:57
anunt de participare_cop.signed.pdf anunt de participare_cop.signed.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare la COP
17.10.19 15:54
documentatia standart_cop.signed.pdf documentatia standart_cop.signed.pdf
Bidding Documents
Documantația standart
17.10.19 15:54
documentatia standart_cop.docx
Bidding Documents
Documentația standart
17.10.19 15:54
caiet de sarcini_cop.signed.pdf caiet de sarcini_cop.signed.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini.
17.10.19 15:54
Date:
17 Oct 2019, 13:03
Question's name:
Concretizare - termen de garantie
Question:
Buna ziua, Va rugam sa concretizati: pentru lotul 2 solicitati termen de garantie pentru fiecare component al calculatorului? De obicei, se solicita termen de garantie pentru intreg blocul de sistem. Daca cereti termen de garantie pentru fiecare component, atunci urmeaza sa le indicati in pozitii separate si sa le procurati ca bunuri separate si nu ca componente ale unuia si aceluiasi echipament.
Answer (17 Oct 2019, 13:58):
Bună ziua. Solicităm termen de garanție pentru întreg bloc de sistem. Mulțumesc.
Date:
17 Oct 2019, 14:35
Question's name:
Concretizare - termen de garantie
Question:
In acest caz faceti modificare in specificatia tehnica la lotul 2 si corectati aceste neconformitati. Pentru ca in prezent pentru aceeasi pozitie (acelasi produs) ati indicat termenul de garantiei de 8 !!! ori, cu atit mai mult cu termene diferite (de 24 si 36 luni?!)
Answer (17 Oct 2019, 15:55):
Este corectat ]n toate documentele procedurii. Termenul min. de garantie - 24 luni.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.