Status Cancelled
Estimated value without VAT 115 000 MDL
Period of clarifications: 16 Oct 2019, 15:05 - 18 Oct 2019, 18:00
Submission of proposals: 18 Oct 2019, 18:00 - 23 Oct 2019, 10:00
Auction start date: 24 Oct 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

I. Complet pentru 28 utilizatori (inslusiv instalarea, administrarea și configurarea nomenclatoarelor) care include:
- Instalarea platformei 1C, versiunea 8.3;
- Crearea bazei informaționale și încărcarea versiunii;
-Licența activitate pentru server și 28 locuri de munca;
- Aplicarea codului de activare și configurarea bazei de date, crearea utilizatorilor și a regulilor de securitate a bazei;
- Completarea constantelor și a nomenclatoarelor de bază;
- Acordarea ajutorului utilizatorilor privind utilizarea sistemului.
II. Administrarea serverului bazei de date 1C
- Administrarea serverului 1C
- Administrarea licențelor 1C
- Administrarea utilizatorilor și drepturile acestora inclusiv în 1C
- Consultarea utilizatorilor privind accesul la server
- Asigurarea securității informatice
- Vizita săptămânală obligatorie a consultantului în instituție
III.Servicii de mentenață a sistemului informațional de evidență contabilă 1 C, versiunea 8.3 pe parcursul anului 2019.
- Oferirea de consultații – linia fierbinte privind acest sistem
- Soluționarea tuturor problemelor apărute în sistem în procesul prelucrării și introducerii datelor
- Recepționarea sarcinilor, analiza și efectuarea modificărilor în sistem legate de activitatea cotidiană, luând în considerare modificările Biroului Național de Statistică, Serviciul Fiscal de Stat și alte acte legislative, normative;
IV.Implimentarea Sistemului informațional de evidență contabilă -1C-, versiunea 8.3 în cazul apariției noilor locuri de muncă.
- Serviciul unic pentru implimentarea sistemului în subdiviziunile care nu utilizează la moment sistemul.
V. Transferarea datelor din Software-ul vechi.
VI.Angajamente de nedivulgare a operațiunilor economice, crearea arhivei anuale pe suport magnetic.

Specificații tehnice conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
The contact person
Full name
Fronea Angela
Contact phone
078830509
Purchase data
Date created
16 Oct 2019, 15:01
Date modified
30 Oct 2019, 14:09
Estimated value (without VAT)
115 000 MDL
The minimum downward of the price
1 150 MDL
Achizitii.md ID
21013327
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Contract period
28 Oct 2019 15:05 - 30 Dec 2019 15:05
List of positions
1)
Title
Sistemul informational de evidență contabilă 1C, versiunea 8.3, pentru instituțiile medico-sanitare publice(inclusive instalare, menținerea și instruirea personalului) CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini Caiet de sarcini
Technical Specifications
16.10.19 15:05
Anunt de participare Anunt de participare
tenderNotice
16.10.19 15:05
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications