1
Enquiry period
with 15.10.2019 10:03
to 17.10.2019 13:00
2
Bidding period
with 17.10.2019 13:00
to 23.10.2019 13:00
3
Auction
with 24.10.2019 15:00
to 24.10.2019 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 150 000 MDL
Period of clarifications: 15 Oct 2019, 10:03 - 17 Oct 2019, 13:00
Submission of proposals: 17 Oct 2019, 13:00 - 23 Oct 2019, 13:00
Auction start date: 24 Oct 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Analiza necesităților instituționale ale Oficiului Avocatului Poporului pentru asigurarea eficientizării procesului de informare și comunicare internă în cadrul Oficiului.
2. Identificarea instrumentelor pasibile de a fi utilizate de Oficiul Avocatului Poporului întru eficientizarea procesului de informare și comunicare internă în cadrul instituției.
3. Elaborarea Strategiei de comunicare internă a Oficiului Avocatului Poporului.
4. Elaborarea Planului de realizare a Strategiei de comunicare internă a Oficiului Avocatului Poporului.
5. Organizarea unei sesiuni de informare pentru personalul Oficiului Avocatului Poporului cu privire la Strategia de comunicare internă și punerea în aplicare a Planului de realizare a acesteia.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, nr.16
Web site
---
The contact person
Full name
Roman Frunza
Contact phone
060002669
Purchase data
Date created
15 Oct 2019, 9:56
Date modified
15 Oct 2019, 10:03
Estimated value (without VAT)
150 000 MDL
The minimum downward of the price
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21013257
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, nr.16
Contract period
16 Dec 2019 10:01 - 30 Dec 2019 10:01
List of positions
1)
Title
servicii de consultanță pentru crearea unui sistem eficient de informare și comunicare organizațională internă în cadrul Oficiului Avocatului Poporului CPV: 79400000-8 - Business and management consultancy and related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
15.10.19 10:03

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"Retele Terestre" SRL

Normalized price: 98 900 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet other selection criteria
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

AXA Management Consulting

Normalized price: 99 000 MDL
Status: Winner
Reason: ofertă conform cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications