1
Enquiry period
with 10.10.2019 15:26
to 20.10.2019 10:00
2
Bidding period
with 20.10.2019 10:00
to 25.10.2019 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 85 833,33 MDL
Period of clarifications: 10 Oct 2019, 15:26 - 20 Oct 2019, 10:00
Submission of proposals: 20 Oct 2019, 10:00 - 25 Oct 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Traductor Liniara 9L pentru GE Vivid E
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Diana Cucereanu
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
10 Oct 2019, 15:10
Date modified
17 Oct 2019, 12:03
Estimated value (without VAT)
85 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21013153
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Contract period
26 Oct 2019 00:00 - 31 Dec 2019 00:00
List of positions
1)
Title
Compatibil cu ultrasonograful GE Vivid E. Termen de livrare 20 zile din momentul solicitării. Cerințe de certificare: * Certificat de la producător ce atestă calitatea produsului ISO 13485, IEC 60601 valabil, copie confirmată prin semnatura și ștampila Participantului. *Certificat CE sau declarație de conformitate CE cu anexele corespunzătoare pentru pentru produsele oferite, valabil, copie confirmată prin semnatura și ștampila Participantului. *Declarație de la Ofertant – confirmată prin semnatura și ștampila, în care să certifice termenul de garanție nu mai mic de 24 luni din momentul instalării/darii în exploatare a bunului. *Instalare de către participantul câștigător. CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Intermed Service

Normalized price: 85 833 MDL
Status: Winner
Reason: Prețul și oferta corespunde cerințelor înaintate de autoritatea contractantă
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications