Public procurement
21013098
Uscător pentru mâini Școala sp. Nr. 12
1
Enquiry period
with 09.10.2019 15:37
to 17.10.2019 12:08
to 17.10.2019 12:08
2
Bidding period
with 17.10.2019 12:08
to 20.10.2019 12:38
to 20.10.2019 12:38
3
Auction
21.10.2019 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
14 000 MDL
Period of clarifications:
9 Oct 2019, 15:37 - 17 Oct 2019, 12:08
Submission of proposals:
17 Oct 2019, 12:08 - 20 Oct 2019, 12:38
Auction start date:
21 Oct 2019, 14:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Uscător pentru mâini cu senzor infraroșu. Dimensiuni aproximativ 24x20x22cm . Garanția nu mai puțin de 2 ani. Puterea aproximativ 2000 W, carcasa din ABS. Încălzirea aerului până la 50 grade. Timpul de uscare este redus la minimum. Livrarea, instalarea și configurarea la fiecare instituție în parte din contul operatorului economic. Propriu service centru.
Fiecare unitate de utilaj tehnologic va fi conectat la toate rețelele necesare p/u funcționarea utilajului inclusiv rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire, inclusiv până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare ( întrerupător diferențiat, demaror magnetic etc.)
Garanție 2 ani. Termen de livrare 30 zile după înregistrarea contractului. Pe perioada garanției produsului/utilajului, OE se obligă să petreacă deservirea tehnică a utilajului livrat în instituții din cont propriu, conform pașaportului tehnic al producătorului.
Fiecare unitate de utilaj tehnologic va fi conectat la toate rețelele necesare p/u funcționarea utilajului inclusiv rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire, inclusiv până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare ( întrerupător diferențiat, demaror magnetic etc.)
Garanție 2 ani. Termen de livrare 30 zile după înregistrarea contractului. Pe perioada garanției produsului/utilajului, OE se obligă să petreacă deservirea tehnică a utilajului livrat în instituții din cont propriu, conform pașaportului tehnic al producătorului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Oct 2019, 15:17
Date modified
14 Oct 2019, 10:57
Estimated value (without VAT)
14 000 MDL
The minimum downward of the price
140 MDL
Achizitii.md ID
21013098
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
28 Oct 2019 15:23 - 24 Dec 2019 15:38
List of positions
1)
Title
Uscător pentru mâini Școala sp. Nr. 12
CPV: 42900000-5 - Miscellaneous general and special-purpose machinery
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Eleamag SRL
Normalized price:
1 800 MDL
Status:
Winner
CORESPUNDEREA CAIETULUI DE SARCINI
28.10.19 11:49
Reason: CORESPUNDEREA CAIETULUI DE SARCINI
Qualification documents
scrisoare de înștiințare nr. 01-19-623 din 24.10.2019.pdf
scrisoare de înștiințare nr. 01-19-623 din 24.10.2019.pdf
ID: 0f945524-5e00-4860-80a8-a0fa316096e0
Winning Bid
28.10.19 11:49
Documents provided with the proposal
Financial proposal
Date of download:
19.10.19 20:19
Opening date:
20.10.19 12:38
Financial proposal
Date of download:
19.10.19 20:13
Opening date:
20.10.19 12:38
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK