1
Enquiry period
with 03.10.2019 14:06
to 15.10.2019 10:00
2
Bidding period
with 15.10.2019 10:00
to 28.10.2019 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 833 000 MDL
Period of clarifications: 3 Oct 2019, 14:06 - 15 Oct 2019, 10:00
Submission of proposals: 15 Oct 2019, 10:00 - 28 Oct 2019, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
3 Oct 2019, 14:06
Estimated value (without VAT)
833 000 MDL
Achizitii.md ID
21012804
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
30 Oct 2019 02:00 - 30 Apr 2020 03:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare pentru reparația drumului „R21 Orhei – Bravicea – Călărași, km 13,13 – 18,36 (sector Vatici – Morozeni)” CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE R21
Bidding Documents
DUAE
3.10.19 14:06
DL Proiectare R21
Bidding Documents
Documentatia de atribuire
3.10.19 14:06
Anunt de participare proiectare R21
tenderNotice
Anunt
3.10.19 14:06

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SA INTEXNAUCA

Normalized price: 694 166,67 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.”Administrația de Stat a Drumurilor” Nr. ocds-b3wdp1-MD-1570099810706-EV-1570100797369 din 11.11.2019 ce țin de evaluarea rezultatelor licitației publice Nr. ocds-b3wdp1-MD-1570099810706-EV-1570100797369 din 28.10.2019 în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare pentru reparația drumului „R21 Orhei – Bravicea – Călărași, km 13,13 – 18,36 (sector Vatici – Morozeni)” vă comunicăm următoarele: Conform ofertelor depuse la procedura de achiziție, grupul de lucru a solicitat clarificări de la operatorul economic S.A.”Intexnauca” referitor la formarea prețului ofertei din considerente că oferta este anormal de scăzută, mai puțin de 85%, din valoarea lucrărilor calculată de autoritatea contractantă în modul stabilit. Ca răspuns la solicitare, autoritatea contractantă a primit un demers de clarificare în termenul stabilit. În urma evaluării ofertelor operatorilor economici participanți la procedura de achiziție, grupul de lucru a constatat că toți operatorii economici au prezentat toate actele solicitate prin documentele de licitație, DUAE și au constituit garanțiile pentru ofertă, respectiv întrunind toate cerințele de calificare. Ținînd cont de prevederile legale, fiind calificați la procedura de achiziție trei operatori economici, grupul de lucru va adjudeca oferta care a întrunit toate cerințele de calificare și are cel mai scăzut preț. Conform clasamentului cel mai mic preț a ofertei a fost propus de S.A.”Intexnauca” în valoare de 694 166,67 (șase sute nouăzeci și patru mii una sută șaizeci și șase lei 67 bani) fără TVA. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul cîștigător numai după împlinirea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 728 875 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Vizualizarea tuturor ofertan'ilor pentru stabilirea a minimului de 3 oferte calificate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Constant-Proiect

Normalized price: 729 241 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Vizualizarea tuturor ofertan'ilor pentru stabilirea a minimului de 3 oferte calificate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications