1
Enquiry period
with 02.10.2019 17:06
to 09.10.2019 10:00
2
Bidding period
with 09.10.2019 10:00
to 15.10.2019 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 992 108 MDL
Period of clarifications: 2 Oct 2019, 17:06 - 9 Oct 2019, 10:00
Submission of proposals: 9 Oct 2019, 10:00 - 15 Oct 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

(repetat) ”Reparația capitală a coridoarelor în două blocuri și reparația capitală a blocurilor sanitare la Școala primară nr.21 „S.Vangheli” din str. T.Vladimirescu, nr.16, mun. Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
2 Oct 2019, 17:19
Estimated value (without VAT)
992 108 MDL
Achizitii.md ID
21012778
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. T.Vladimirescu, nr.16, mun. Bălți - Școala primară nr.21 „S.Vanghelii”
Contract period
18 Oct 2019 03:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
(repetat) ”Reparația capitală a coridoarelor în două blocuri și reparația capitală a blocurilor sanitare la Școala primară nr.21 „S.Vanghelii” din str. T.Vladimirescu, nr.16, mun. Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
(repetat) documentatia_standard_lucrari scoala nr.21
Bidding Documents
FDA, formulare, contract-model
2.10.19 17:06
(repetat) Anunț de Participare - scoala nr. 21
tenderNotice
Anunț de participare
2.10.19 17:06
Verificare 21 школа.FR11
Evaluation Reports
Raport de verificare
2.10.19 17:06
Технич. зад. на работы 21 школа . 2019г (rum)
Bidding Documents
Caiet de sarcini
2.10.19 17:06
DUAE (rep)
Bidding Documents
www.duae.md
2.10.19 17:06
12-08-2019_11-33-41
projectPlan
Proiect
2.10.19 17:06
3-19-4 f1 devize
billOfQuantity
Lista cu cantitățile de lucrări
2.10.19 17:06

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL CLEMANTIN

Normalized price: 700 794,34 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei grupului de lucru DAC-81/2019 din 31.10.2019 contractul la procedura repetată este atribuit SRL Clemantin, conform criteriului de evaluare ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare și a listei cu cantitățile de lucrări”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 743 880 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul examinării documentelor următoarelor oferte.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Serpavis SRL

Normalized price: 843 503,38 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul examinării tuturor ofertelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications