Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 48 000 MDL
Period of clarifications: 24 Sep 2019, 10:04 - 11 Oct 2019, 14:00
Submission of proposals: 11 Oct 2019, 14:00 - 17 Oct 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Serviciilor de dezvoltare a sistemului informatic „Registrul identificărilor mijloacelor de transport” (conform anexei)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Daniela Turtureanu
Contact phone
022504891
Purchase data
Date created
24 Sep 2019, 10:04
Date modified
17 Oct 2019, 14:00
Achizitii.md ID
21012432
CPV
72212310-5 - Servicii de dezvoltare de software pentru creare de documente
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Servicii de dezvoltare a sistemului informatic „Registrul identificărilor mijloacelor de transport”
Date:
24 Sep 2019, 10:24
Question's name:
anexa nr.1
Question:
caietul de sarcini ?
Answer (24 Sep 2019, 11:38):
Buna ziua! Informaţie adiţională menţionată în anunţul de participare: Cerințele față de serviciile de dezvoltare aprobate (Anexa nr. 1) se prezintă la solicitarea operatorului economic, la sediul Agenţiei Servicii Publice, în baza cererii persoanei împuternicite cu prezentarea actului de identitate şi, după caz, a extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice pentru administrator sau a procurii speciale pentru mandatar. În cerere, trebuie să fie indicat: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, menţiunea privind împuternicirile persoanei semnatare.
Date:
24 Sep 2019, 10:31
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Va rugam sa atasat caietul de sarcini. Daca este vorba de un sistem deja existet, va rugam sa specificati care sunt tehnologiile utilizate pentru dezvoltarea sistemului informational.
Answer (24 Sep 2019, 11:38):
Buna ziua! Informaţie adiţională menţionată în anunţul de participare: Cerințele față de serviciile de dezvoltare aprobate (Anexa nr. 1) se prezintă la solicitarea operatorului economic, la sediul Agenţiei Servicii Publice, în baza cererii persoanei împuternicite cu prezentarea actului de identitate şi, după caz, a extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice pentru administrator sau a procurii speciale pentru mandatar. În cerere, trebuie să fie indicat: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, menţiunea privind împuternicirile persoanei semnatare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.