1
Enquiry period
with 19.09.2019 14:25
to 24.09.2019 15:00
2
Bidding period
with 24.09.2019 15:00
to 03.10.2019 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 666 666,67 MDL
Period of clarifications: 19 Sep 2019, 14:25 - 24 Sep 2019, 15:00
Submission of proposals: 24 Sep 2019, 15:00 - 3 Oct 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Reparații curente a străzilor de importanță secundară prin repararea gropilor”, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154623
Purchase data
Date created
Date modified
23 Sep 2019, 8:50
Estimated value (without VAT)
1 666 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21012316
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform caietului de sarcini
Contract period
14 Oct 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Reparații curente a străzilor de importanță secundară prin repararea gropilor CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE
Bidding Documents
www.duae.md
19.09.19 14:25
Doc_standard_reparatie curenta drumuri secundare
Bidding Documents
FDA, formulare, caiet de sarcini, contract-model
19.09.19 14:25
anunt_de_participare - repararea gropilor
tenderNotice
Anunț
19.09.19 14:25

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC LUXGAZ SRL

Normalized price: 1 025,09 MDL
Status: Winner
Reason: În urma examinări și evaluării ofertelor depuse în cadrul proceduri de atribuire, prin decizia grupului de lucru DAC-74/2019 din 07.10.2019 s-a atribuit contractul de achiziție publică agentului economic SRL „LuxGaz”, conform criteriului cel mai mic preț fără TVA (pentru unitate de măsură pe lista întreagă) pentru un lot și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare. Contractul de antrepriză va fi încheiat pentru suma planificată în bugetul local pentru a.2019 - 2 000 000,00 cu TVA, aplicînd criteriul cel mai mic preț fără TVA (pentru unitate de măsură pe lista întreagă) pentru un lot și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 1 069,73 MDL
Status: Cancelled
Reason: În urma examinării următoarei ca preț oferte și calificarea agenților economici.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SA Drumuri Bălți

Normalized price: 1 127,34 MDL
Status: Cancelled
Reason: În vederea evaluării tuturor ofertelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Obiectul achiziției ”Reparații curente a străzilor de importanță secundară prin repararea gropilor”, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Date:
23 Sep 2019, 08:50
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
Buna ziua unde gasim volumele de lucru ca in documentatia standart ati indicat caietul de sarcini doar ca fara careva volume concrete...
Answer (23 Sep 2019, 09:06):
Vă informăm că, în conformitate cu p.19 și alin.2 al p.35 din Anunțul de participare evaluarea se va face ”pentru unitate de măsură pe lista întreagă”. Caietul de sarcini cu lista lucrărilor îl regăsiți în Documentația standard la p.44-47.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications