1
Enquiry period
with 09.09.2019 15:45
to 16.09.2019 10:00
2
Bidding period
with 16.09.2019 10:00
to 25.09.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 276 000 MDL
Period of clarifications: 9 Sep 2019, 15:45 - 16 Sep 2019, 10:00
Submission of proposals: 16 Sep 2019, 10:00 - 25 Sep 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a încăperilor, scărilor și a acoperișurilor

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Svitic
Contact phone
068601076
Purchase data
Date created
9 Sep 2019, 15:45
Date modified
12 Sep 2019, 15:33
Achizitii.md ID
21011998
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae (1).doc
Bidding Documents
9.09.19 15:45
contact final.doc
Draft contract - special conditions
11.09.19 09:36
documentatia_standard_lucrari.docx
Bidding Documents
11.09.19 09:36
Date:
9 Sep 2019, 15:55
Question's name:
Documente
Question:
Unde gasim anuntul de participare, caietele de sarcini, documentatia standart?
Answer (9 Sep 2019, 16:09):
În curînd vor fi operate modificări și vor fi adăugate
Date:
11 Sep 2019, 12:13
Question's name:
Documente
Question:
Este un progres. Ceva este adaugat. Dar cind incarcati caietele de sarcini?
Answer (11 Sep 2019, 12:21):
Caietele de sarcini nu se încarcă separat!!!!!! Pentru aceasta este secțiune separată în documentația de atribuire. Dacă citiți atent documentația de atribuire, și anume: documentația standard lucrări, cu siguranță găsiți toată informația necesară. Succes!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.