Select the type of procedure
Commercial procurement
21011603
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
2 299 000 MDL
Period of clarifications:
28 Aug 2019, 16:11 - 7 Sep 2019, 10:00
Submission of proposals:
7 Sep 2019, 10:00 - 13 Sep 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de instalare și configurare a soluției electronice de preluare a amprentelor digitale și palmare.
Servicii de implementare și configurare a soluției software de preluare a amprentelor digitale și palmare cu ajutorul echipamentului tehnic, precum și instruirea personalului în vederea utilizării echipamentului. Elaborarea Ghidului de Administrare și utilizare a soluției
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Aug 2019, 16:11
Date modified
13 Sep 2019, 15:03
Achizitii.md ID
21011603
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziționarea și implementarea integrală a soluției de preluare a amprentelor digitale și palmare de la conducătorii auto și a echipamentului tehnic necesar realizării acestui obiectiv
Budget: 2299000.0 MDL
Purchase has not taken place
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK