Select the type of procedure
21011591
1
Enquiry period
with
28.08.2019 14:11
to 06.09.2019 15:00
to 06.09.2019 15:00
2
Bidding period
with
06.09.2019 15:00
to 18.09.2019 10:00
to 18.09.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
362 500 MDL
Period of clarifications:
28 Aug 2019, 14:11 - 6 Sep 2019, 15:00
Submission of proposals:
6 Sep 2019, 15:00 - 18 Sep 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Elaborarea documentaţiei de proiect şi deviz pentru «Construcția sistemului de canalizare menajer-fecaloidă din cartierul locativ mărginit cu str.Vlahuță, Radișcev, Muzicescu, Aivazovskii, Maria Cebotari din mun.Bălți»
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Aug 2019, 13:58
Date modified
29 Aug 2019, 13:22
Achizitii.md ID
21011591
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_servicii-LP canalizare
Bidding Documents
FDA, formulare, caiet de sarcini, specificatii, contract
28.08.19 14:11
Date:
29 Aug 2019, 13:22
Question's name:
Termen de prestare a serviciilor
Question:
Rugăm să precizați dacă etapa de verificare și expertizare a DPD se include sau nu, în termenul de 2,5 luni.
Answer (30 Aug 2019, 10:16):
Termenul de maxim 2,5 luni este destinat pentru serviciile de elaborare a documentaţiei de proiect şi deviz pentru «Construcția sistemului de canalizare menajer-fecaloidă din cartierul locativ mărginit cu str.Vlahuță, Radișcev, Muzicescu, Aivazovskii, Maria Cebotari din mun.Bălți».
Date:
29 Aug 2019, 13:42
Question's name:
Cod CPV
Question:
În SIA „RSAP” (MTender) e indicat 71200000-0, iar în documentația de atribuire 71242000-6.
Answer (30 Aug 2019, 10:11):
Sistemul electronic actual permite autorităților contractante selectarea codului CPV de gradul doi 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe. În documentatia de atribuire e prevăzut codul mai exact CPV 71242000-6 - Pregătire de proiecte şi proiectare, estimare a costurilor.
Date:
29 Aug 2019, 14:46
Question's name:
2,5 luni
Question:
2,5 luni calendaristice sau lucrătoare?
Answer (30 Aug 2019, 10:01):
În conformitate cu p.11 din Anunțul de participare se prevede - Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: perioada pentru prestarea serviciilor: a.2019 – MAXIM 2,5 luni după înregistrarea contractului la MF-TR Nord. Dacă autoritatea contractantă nu a specificat, termenul este calculat în luni/zile calendaristice. (Art.263 Cod Civil)
Date:
29 Aug 2019, 18:24
Question's name:
Denumirea obiectului achiziției
Question:
Peste tot în documentația de atribuire e indicată diferit denumirea obiectului achiziției, astfel întru evitarea unor erori de ordin tehnic, solicităm să ne comunicați în mod exhaustiv cea corectă spre utilizare.
Answer (30 Aug 2019, 10:15):
Elaborarea documentaţiei de proiect şi deviz pentru «Construcția sistemului de canalizare menajer-fecaloidă din cartierul locativ mărginit cu str.Vlahuță, Radișcev, Muzicescu, Aivazovskii, Maria Cebotari din mun.Bălți»
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK