1
Enquiry period
with 23.08.2019 16:03
to 15.09.2019 14:42
2
Bidding period
with 15.09.2019 14:42
to 22.09.2019 10:42
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 6 045 000 MDL
Period of clarifications: 23 Aug 2019, 16:03 - 15 Sep 2019, 14:42
Submission of proposals: 15 Sep 2019, 14:42 - 22 Sep 2019, 10:42

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii SW Subscription & Support Renewal produse IBM

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Daniela Turtureanu
Contact phone
022504891
Purchase data
Date created
23 Aug 2019, 16:03
Date modified
9 Sep 2019, 12:34
Achizitii.md ID
21011549
CPV
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lotul 5 E0BDDLL
Budget: 550000.0 MDL
Active
Lotul 1 E08SLLL
Budget: 3000000.0 MDL
Active
Lotul 2 E0G20LL
Budget: 400000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lotul 7 E0BDFLL
Budget: 200000.0 MDL
Active
Lotul 4 E0I5ELL
Budget: 135000.0 MDL
Active
Lotul 9 D0D1QLL
Budget: 700000.0 MDL
Active
Lotul 6 E0BDLLL
Budget: 550000.0 MDL
Active
Lotul 8 E0J1HLL
Budget: 450000.0 MDL
Active
Lotul 3 E0I58LL
Budget: 60000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standard licitatie servicii.docx
Bidding Documents
Documnetația standard
23.08.19 16:03
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.08.19 16:03
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE
23.08.19 16:03
Date:
9 Sep 2019, 12:34
Question's name:
Conditii de livrare si conditii de achitare
Question:
In baza anuntului de participare pct.11, "Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: Prestarea serviciilor lunar, începând cu data de 01.10.2019 până la 30.09.2020, în baza contractului semnat.", va aducem la cunostinta ca in baza politicii de reinnoire a produselor corporatiei IBM - livrarea reinnoirii are loc la momentul semnarii contractului printr-o singura livrare ce acopera intreaga perioada de suport. In baza FDA, Pct.3.7 (Metoda şi condiţiile de plată) si anume "Prin transfer lunar, în 12 rate egale, în termen de 20 zile lucrătoare din data prezentării facturii şi a actului de prestare a serviciilor şi acceptarea acestora de către benefeciar fără obiecţii.", va rugam sa confirmati ca va fi acceptata plata intr-o singura transa in decursul la 20 zile lucrătoare dupa livrare.
Answer (9 Sep 2019, 14:36):
Bună ziua! Achitarea plății va fi efectuată potrivit cerințelor indicate în Documentația standard, capitolul II, pct. 3, subpct. 3.7 ”Metoda şi condiţiile de plată: prin transfer lunar, în 12 rate egale, în termen de 20 zile lucrătoare din data prezentării facturii şi a actului de prestare a serviciilor şi acceptarea acestora de către benefeciar fără obiecţii”.
Date:
11 Sep 2019, 13:52
Question's name:
Licenta lipsa
Question:
Buna ziua, ASP a procurat in 2018 licenta IBM QRadar Event Capacity 2.5K Events Per Second License+SW Subsciption & Suport 12 Months, care expira 01.11.2019. Va rog sa indicati cauza de ce nu este prezenta in aceasta lista de procurari?
Answer (11 Sep 2019, 14:38):
În anul 2018 nu a fost procurată licența, doar s-a procurat externalizarea capacității QRadar până la 3500 EPS. În documentația de atribuire a fost indicată seria, numărul serverului la care acest pachet a fost instalat.
Date:
11 Sep 2019, 13:56
Question's name:
Prelungire suport IBM
Question:
Buna ziua, Din ce considerente se cere Minim un (1) inginer, certificat de către Producător, daca in FDA sun doar prelungiri de licente IBM si procurarea licentelor noi, nu este indicat suport/ instalare configurare din partea companiei ofertante. Suport si garantia este asigurata direct de IBM, si aceasta conditie limiteaza participarea mai multor companii la licitatie!!!
Answer (11 Sep 2019, 14:38):
Condițiile nu se schimbă. Aceste condiții trebuie să fie executate.
Date:
11 Sep 2019, 14:03
Question's name:
Conditii de livrare si conditii de achitare V2
Question:
Luand in consideratie ca aceste produse se achita in avans catre IBM, se creeaza o gaura de aprox. 6 mln de lei in bugetul ofertantului, ceea ce nu isi poate permite nici o companie de pe piata din Moldova. O conditie ar fi sa luam credit de la banca, ceea ce presupune minim 15% adaugator la suma bugetului. Luand aceste aspecte in consideratie, va rugam sa stopati licitatia si sa analizati conditia aceasta. Contrar vom merge sa contestam la Agenţia Naţională pentru Soluţionarea Contestaţiilor.
Answer (11 Sep 2019, 14:39):
Condiții de achitare nu se schimbă. Achitarea plății va fi efectuată potrivit cerințelor indicate în Documentația standard, capitolul II, pct. 3, subpct. 3.7 ”Metoda şi condiţiile de plată: prin transfer lunar, în 12 rate egale, în termen de 20 zile lucrătoare din data prezentării facturii şi a actului de prestare a serviciilor şi acceptarea acestora de către benefeciar fără obiecţii”.
Date:
13 Sep 2019, 14:26
Question's name:
Certificat Inginer
Question:
Buna ziua, vă rog să clarificați ce certificat pentru inginer trebuie să prezentăm ? Pentru orice produs IBM sau pentru Qradar ?
Answer (13 Sep 2019, 14:42):
Prezentati certificatele conform cerințelor în Anunțul de participare la loturile indicate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.